cyanide Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 Har jo H7 pære i en slags holder til hovedlysa på e46en min.. Tenkte jeg skulle ettermontere xenon, men et H7 kit vil jo ikke passe i lykta. Syns den holderen ser litt ut som en sånn 9005 pære eller noe sånt.. Er det noen av de pærene som vil passe i lykta?
kilronan Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 Sett for guds skyld ikke xenon-pærer inn i halogen-reflektorene. Da kommer sannsynligvis noen før eller senere til å bli så blendet at de kjører i deg.
Jonte Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 Sett for guds skyld ikke xenon-pærer inn i halogen-reflektorene. Da kommer sannsynligvis noen før eller senere til å bli så blendet at de kjører i deg. Herregud, gutten prøver å få hjelp, ikke en tåpelig advarsel! Jeg har kjørt med Xenon i mine nærlys nå i over 6mnd'er, og har ikke fått klage fra noen eller noe.. Har møtt biler med ettermontert xenon og skjønner enda ikke problemer. Skal montere i fjernlys også.. Ser jo ut som en sånn der 9006 pære som de bruker i USA..
kilronan Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 Herregud, gutten prøver å få hjelp, ikke en tåpelig advarsel! Unnskyld
drno Skrevet September 19, 2005 Skrevet September 19, 2005 Sett for guds skyld ikke xenon-pærer inn i halogen-reflektorene. Da kommer sannsynligvis noen før eller senere til å bli så blendet at de kjører i deg. Går vel greit å ettermontere, så lenge man ikke har fjern-/nærlys i samme reflektor? Men en må være svært nøye med høydejusteringen, ellers blir det fort blending ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå