opusx Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 når jeg skal låse bilen og vrir om nøkkelen første gang, låser alle dørene og etter et sekund låser de seg opp igjen.. jeg vrir nøkkelen en gang til og alle dørene låser seg igjen.. dette er ikke noe stort problem ettersom jeg får låst bilen.. men, det er jo forbanna irriterenes da å måtte låse bilen to ganger hver gang.. noen som har en anelse om hva dette skyldes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Ah, noen som har samme problem som meg er jo som du sier egentlig ikkje noe problem sidn man får låst, men irriterandes allikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 når jeg skal låse bilen og vrir om nøkkelen første gang, låser alle dørene og etter et sekund låser de seg opp igjen.. jeg vrir nøkkelen en gang til og alle dørene låser seg igjen.. dette er ikke noe stort problem ettersom jeg får låst bilen.. men, det er jo forbanna irriterenes da å måtte låse bilen to ganger hver gang.. noen som har en anelse om hva dette skyldes? sjekk om alle dører blir låst. dette inkluderer bagasjelokk og bensinlokk! Den låser seg opp igjen fordi en eller flere av låsene ikke blir låst, slik at du ikke går ifra bilen ulåst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Kjempegreier, fant akkurat ut at bensinlokket ikkje ble låst..så da veit eg ka min feil er..takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 alt låser seg ved første forsøk.. men, det spretter opp igjen 1 sek etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 det er fortsatt pga en lås ikke har låst seg første gang, lås 2 ganger å sjekk alle låsene at de er låst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå