hav Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Hei Da ble det litt rydding før vinteren og div. felger må bort. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 HeiDa ble det litt rydding før vinteren og div. felger må bort. mvh Hav -------------------------------------------------- Hei Hmmmm...ingen som var intressert? Utrolig fine felger: 18x10/18x8,5 Orginal E39 felger med bra dekk/gummi og Rial 19 ripefritt? tar imot skambud oxo mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530DAT Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Det er vel feil årstid og selge sommerdekk på sikkert...... Men ett skambud kan jeg da alltids komme med! 4000 kroner for felgene til E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 Det er vel feil årstid og selge sommerdekk på sikkert......Men ett skambud kan jeg da alltids komme med! 4000 kroner for felgene til E39 -------------------------------------------------------- LOL! hehe... ja den var god men desverre Rial felger er uten dekk og RH felgene med kant må man bytte dekk på Ikke så ille priser... men kan høre flere skambud men de E39 felgene kjører jeg med så må være overraskende bra skambud slik at jeg tar av felgene mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530DAT Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 hehe......gjør som du vil! Med tanke på at de bruktmed halvslitte dekk......med ett kjedelig design.....og på helt feil årstid.....JA så skal du slite lenge for og få solgt de kompis! Sitter nemlig med litt erfaring på salg av felger P.S budet står over helga....*ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet September 24, 2005 Forfatter Share Skrevet September 24, 2005 hehe......gjør som du vil!Med tanke på at de bruktmed halvslitte dekk......med ett kjedelig design.....og på helt feil årstid.....JA så skal du slite lenge for og få solgt de kompis! Sitter nemlig med litt erfaring på salg av felger P.S budet står over helga....*ler* --------------------- Hei Det går så bra har nok felger som jeg har kvittet meg med og jeg barer lagrer de enn å "gi dem" bort. Men takk for rådet! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Hei RH felgene har fått bud på 4500kr mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 bytte e39 felgene mot 17" OZ racing til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 bytte e39 felgene mot 17" OZ racing til e36? Hei Desverre,ikke interessert i å bytte. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Hvor mye for de bmw 18*8 felgene som vises på bilde av den E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 Hvor mye for de bmw 18*8 felgene som vises på bilde av den E39? Hei Du har PM, pga denne tråden har blitt litt gammel så varierer prisene litt. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 Hvor mye for de bmw 18*8 felgene som vises på bilde av den E39? Hei Du har PM, pga denne tråden har blitt litt gammel så varierer prisene litt. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BW motorsport Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Har du 19"-erne enda ? Hva er offset på dem ? Pris ... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå