Espen|3k Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Heisann, da var jeg hjemme og her er mine bilder etter helga; http://www.oppbrukt.net/gallery/view_al ... ebilsept05 Har flere tatt bilder legg de gjerne ut her, eller link til de eller hva dere vil, og Gunnar, bare å PM'e hvis du vil ha noen av bildene mine på happenings... Resten av bildene i galleriet er også av meg, legger ut flere nå asap, takker bjirn for plassen Enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 ...flotte bilder, var det mykje folk der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 fine bilder av spreke biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 fine bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 Takker for kommentarer, prøver å få til litt bra bilder, er litt wannabe pro fotograf Når jeg blir rik skal jeg kjøpe meg Canon 350 og bli ordentlig god Syntes det er skikkelig gøy å se på bildene gutta tar, Børge Bernes, Arild Dyrkorn, spooz fra evo, David-S fra evo, dunluuper fra serious-performance.net osv... Bilder her å; http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88190 ...flotte bilder, var det mykje folk der? Jaja, masse folk som vanlig Vanskelig å tippe men hvis jeg tipper uten å ta no særlig i tror jeg så sier jeg godt over 10 000 mennesker... Var der i Juli og da var det 23 000 mennesker der, den helga var det jo full klaff med knall vær og varme tilnærmet hetebølge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Fine bilder av gromme biler ja.. En slik skal jeg ha en gang..basta! Blodsenka gammel Mustang med moderne hjul..lekkert.. Hvordan gikk det med han her? Lokal kjenning heromkring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 Ja den mustangen var helt rå... Hmm, husker jeg riktig gikk den freskt den vogna der, kjørte vel to ganger, husker jeg riktig var det en ganske ok sving og en der han snurra, er ikke sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 mye bra der fikk ikke dratt ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Bare et spm. men hadde du kunnet zippet bildene i en stoor zip fil som vi kunnet laste ned, hvet ikke med dere andre men jeg hadde syntes det hadde vært gulle fint:P Var det knallvær hele helgen eller? så ihvertfall slik ut, synd jeg ikke fikk rotet meg nedover, men får ta det igjen neste år:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Det lösar sej, det gör det alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 Bare et spm. men hadde du kunnet zippet bildene i en stoor zip fil som vi kunnet laste ned, hvet ikke med dere andre men jeg hadde syntes det hadde vært gulle fint:P Var det knallvær hele helgen eller? så ihvertfall slik ut, synd jeg ikke fikk rotet meg nedover, men får ta det igjen neste år:P Da kan alle mine bilder fra Rudskogen lastes ned som rar fil her for de som måtte ønske det! http://www.oppbrukt.net/gatebil.rar Jeg kom opp på fredags kveld, da vare jo småkaldt men skyfritt. Våkna opp på lørras morra til frost men strålende vær, ble ok varme og knall vær når sola kom og var det hele dagen, var ikke like kaldt natt til i dag men dog kaldt på morran på i dag, ble deilig i dag og det var overskya og varmt fram til nærmere to, da kom det et par drypp også kom det litt mer... Da var breisladden over så da dro vi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Djiises.. Det der så ikke bra ut for fremfelgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Jeg fikk filmet endel.. Skal prøve å lage sammen en liten teaser iløpet av noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 Djiises.. Det der så ikke bra ut for fremfelgen! E-30 big det der tror jeg... Men er ikke sikker, mener å huske at han sa noe om hartge på speakern da han kjørte runden før breisladden med resten av deltagerne, og husker jeg riktig var det vel bare en E39 M5 der i helga og det var hans. Men 350'n hans var jo også utpå da, og med i breisladden, så er ikke 100 % sikker, han hadde med begge bilene i hvert fall! Det vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Bare 17 000 hits på oppbrukt.net i går oppgang på 16 975 fra i forgårs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå