glosi Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Problemet begynte med at bakgrunnsbelysningen på instrumentpanelet sluttet å virke, så jeg har tatt det skrittet ved å bytte lyspærer. Jeg har en E30 (320i 87 model, 2 dørs) Å bytte lyspærer hjalp ikke, så jeg sjekket sikringsboksen, fant fra sikringsdiagram at det var sikring 23. Men denne var i orden, byttet den likevel, uten at det hjalp. Sjekket også andre ting på denne kretsen, disse virker heller ikke (skiltlys bak, varmetråder i bakvindu) Hvordan går jeg frem videre for å sjekke hvorfor krets 23 ikke virker som den skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Har det samme problemet, men varmetrådene bak virker hos meg. Lurer på om det kan være dimmebryter'n hos meg. Si fra vist du kommer på noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glosi Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Har du også en E30? (Jeg tror ikke varmetrådene virker hvertfall) er litt vanskelig å skjekke i og med at det ikke har begynt å komme is på ruta ennå) Virker baklysene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Bak lysene virker de ja. E30 ja... Er jo bare å lage dogg på bak ruten, for å finne ut om de virker. Er flere måter på å lage det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glosi Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 De virker ikke.. vet noen hvor jeg kan finne en beskrivelse av hvor ledningene til krets 23 går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Fikk du ordnet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå