///M Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Var sammen med 2andre venner og kjørte, vi kjørte inn på ekebergtunnellen og ved slutten av tunnellen ved svingen ser vi en jeep som er parkert langs innover veggen, ikke tunnelveggen men det er sånn rom der, og der sto jeepen i full fyr, svære flammer ut av motorrommet, det brant noe jævlig og det var dritmye røyk inne, vi begynner å se bak og plustelig var det en idiot som råbremsa like ved jeepen og der starta det en kjedekollisjon,biler smadra på hverandre, vi var rundt svingen da og kunne ikke se noe mer, men hørte masse råbremsing og knuselyder, uff, tenker det kunne hvert oss der nede, snakk om noen sekunder bare, var ganske sjokkerte og jeg ringte politiet med engang, etter 1min tid ser jeg massssse politibiler,brannbiler og ambulansebiler på utrykning. Rart det ikke har kommet i vg.nett ennå, skjedde sånn 6-7tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 ikkje bra får håpe det ikkje blei alvorlig personskade på noen da! du skulle jo ringt vg og fått 1000 kr tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 faen..kan jeg ringe ennå eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 faen..kan jeg ringe ennå eller prøv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå