Gå til innhold

Dagboken til Toska

///M
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg liker ikke Toska.

Tenk bare på hva han har tilført de som jobbet på stedet de rante av smerte og skrekk. Og familie og venner til avdøde...

Det er mange her i verden som kunne ha klart å gjennomført et slikt ran men som er smarte nok til å skjønne at man ikke gjør det.

Slike mennesker er jeg MEKTIG imponert over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høøøhh?!?! Beklager at jeg sier det, men er det rart at verden er slik den er når folk kan komme med slike uttalelser???

Jeg gir meg ende over!!!

Det blir litt slik som den gangen en kamerat av meg så på himmelen i det et fly passerte. Han uttalte at det hadde vært KULT om flyet styrtet... Hva i H%&¤#&%¤#" foregår oppi hodene deres?

Uten tanke på å være blyg sier jeg bare: SKJERP DERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke frem til en lang rettsak. Jeg jobber like ved rettslokalet, og i dag tidlig brukte jeg 20 minutter lengre tid til jobb pga politisperringer ol forbi lokalet. Må begynne å stå opp tidligere om morgenen for det....

Ellers liker jeg IKKE David Toska. Mulig han er smart, men hvorfor ikke bruke hode på fornutigere ting enn å rane og drepe folk? Han har jo ødelagt livet på mange måter til pårørende av politimannen og de som jobbet i NOKAS pluss alle uskyldige som havnet midt oppi skudd-dramaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tillegg bruker de opp enorme ressurser på disse idiotene! Etterforskningen, rettsaken osv koster oss ENORME summer.

At noen skal synes godt om slike personer synes jeg er HELT UFORSTÅELIG. Uttalelsen fra lenger oppe om at det hadde vært helt perfekt uten et mord er DIREKTE AVSKYELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så hadde jeg faktisk ikke stusset på å bli med på noe slikt, hvis jeg hadde sjangsen.

Uansett hva andre sier så synes jeg det er utrolig bra med bankran o.l i "Oceans Eleven" stil hvis dere skjønner hva jeg mener. Altså, ran som er perfekt planlagt å timet, uten noe form for personskade o.l selvfølgelig. Det ble det riktignok i NOKAS saken, og det trekker det ned en del. Men det hadde aldri skjedd om ikke politiet løsnet skudd først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så hadde jeg faktisk ikke stusset på å bli med på noe slikt, hvis jeg hadde sjangsen.

Uansett hva andre sier så synes jeg det er utrolig bra med bankran o.l i "Oceans Eleven" stil hvis dere skjønner hva jeg mener. Altså, ran som er perfekt planlagt å timet, uten noe form for personskade o.l selvfølgelig. Det ble det riktignok i NOKAS saken, og det trekker det ned en del. Men det hadde aldri skjedd om ikke politiet løsnet skudd først.

Jeg må bare få sagt det: IDIOT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare lest litt over 1/3 av dagboken, og finner det av forskjellige grunner meget spennende, men ikke fordi fyren er smart. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk kan si at han er noe geni. Etter hva han har skrevet så langt kan jeg ikke fatte hva det er han har gjort og sagt som er så smart. Han er jo, på et tidlig tidspunkt, oppi et virrvarr av rettssaker, og begjærer Undrum konkurs på grunnlag av et svart lån - SÅKLART ville han få det mot seg! Går jo ikke an å være dummere!

Hadde han vært smart hadde han funnet lovlige måter å tjene penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...