SteffenK Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Jeg må ha meg nytt ratt til bilen min. Men siden jeg akkurat har byttet diff så har jeg lite penger så det må ikke koste så veldig mye. 1000/1500 er nok. Noen som vet om noen stilige og gode ratt? Evt hvor finner jeg dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Orginale M-ratt selges for omtrent den summen, 1500.- kr...... Det er de beste rattene til BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Er det lov å bruke ratt uten airbag når bilen er originalt utrustet med airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Jeg må ha meg nytt ratt til bilen min. Men siden jeg akkurat har byttet diff så har jeg lite penger så det må ikke koste så veldig mye. 1000/1500 er nok. Noen som vet om noen stilige og gode ratt? Evt hvor finner jeg dem? Du kan få kjøpe mitt vanlige ratt for en billig penge. siden du alt har handlet hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Hehe, jeg tror jeg heller litt mot M-ratt. Hvor får jeg tak i dem Bimmerking? Noe sted her i området? Jeg ser vi ikke bor så langt i fra hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Tja, du får ikke ett nytt M-ratt for 1500, men du kan jo f.eks ringe GS/OS Bilderler å høre om de har noe brukt. Dette er pene/meget gode ratt..... Her er et bilde av det rattet jeg tenker på, dog montert i E30, men jeg tror de kan fåes til E36 uten aibag også? Det er de desidert beste rattene i BMW i mine øyne.. Hvilken modell har du SteffenK? Ja, det er vel ca 6 mil mellom oss tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 det rattet har jeg på min e36 uten airbag, digg ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Jeg vurderer også et slikt M-ratt, så det er lov altså? Trodde bare at siden bilen har airbag originalt at den alltid må ha et ratt med airbag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Jeg vurderer også et slikt M-ratt, så det er lov altså? Trodde bare at siden bilen har airbag originalt at den alltid må ha et ratt med airbag... aner ikke om det er lov eller ikke jeg, men er ingen andre en deg selv det går utover i værtfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 ok... men, hvor mye mindre er et M-ratt i forhold til det vanlige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Ser bra ut det rattet der Er det det som koster ca 3k på gs nytt? Jeg lurer også på om det er mye mindre enn det som er der orginalt? Jeg har jo det bussrattet nå =P Jeg har 91mod så jeg har ikke noe airbag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Ser bra ut det rattet der Er det det som koster ca 3k på gs nytt? Jeg lurer også på om det er mye mindre enn det som er der orginalt? Jeg har jo det bussrattet nå =P Jeg har 91mod så jeg har ikke noe airbag.. Husker ikke akkurat dimmen på det rattet, men det er 100 ganger bedre å holde i enn ett vanlig ratt!!!! Råder dere til å prøve å få tak i ett sånt brukt. Ligger rundt 1500.- kr brukt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Er det lov å bruke ratt uten airbag når bilen er originalt utrustet med airbag? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Takk for svar! Da blir det et sånt ratt etter hvert... De ligger på rundt 3000 nye, så det er jo ikke allverdens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 De beste rattene etter min mening er semsket rally ratt Sitter som støpt i hånda, og setter du på deg hansker så får du borrelåseffekten! Jeg har akkurat hanldet meg et Momo Rally 78 ratt, med rattnav og hornknapp for den nette sum av 2190kr gjennom Thorsov. Dette er utvilsomt det beste rattet jeg noengang har holdt i/kjørt med. Men kanskje litt mye, jeg tror MOMO merket tar litt av prisen. Jeg vet også at det finnes billigversioner av dette rattet, som produseres av både Simioni og Luisi. Sparco har også mye bra ratt. Ulempen er bare at rally ratt ikke er like "Pene" å se på, men fy for en handling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå