Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 6 months later...
  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvis du har mulighet Gaute, så kan du ta noen nye bilder av prosjektet. Vi på østlandet regner med at ting går i rasende tempo der borte hos siddisene :)
Uff, det har gått i rasende tempo her i Siddisland... bare ikke med rallybilen. Men nå er den kjørbar, og jeg skal kjøre Rally Stavanger i morgen med den. Beklageligvis har jeg ikke prioritert bilder, men regner med at den kommer til å bli fotografert i kveld og i morgen. Det har blitt litt sånn "panikkmekking" for å få den klar, ser du.
Skrevet

Så endte det med brutt løp p.g.a. motorproblemer, faktisk. Bedre lykke neste gang osv....

Fikk nå kjørt 8 av 9 ss, og det fungerte greit, bortsett fra motor og diff (som ikke var den "riktige")

Skrevet
Jøss, hva slags motorproblemer var dette? Trodde de motorene var skuddsikre jeg!
Hehe, de er jo ikke det. Den fusket og ville ikke gå på lavt turtall når den ble varm, og gikk ikke så veldig bra på høyt turtall heller. Men jeg har ikke gjort en god nok jobb når jeg monterte den. I hastverket har det blitt brukt for mange gamle deler.
Synd du måtte bryte, Gaute, men jeg tipper du hadde det gøy så lenge det sto på. :)
Det har du HELT rett i. Det hele var en meget fornøyelig opplevelse. :-D
Skrevet
Synd du måtte bryte, Gaute, men jeg tipper du hadde det gøy så lenge det sto på. :)

Gaute i godt driv:

bfi1177190790h.JPG

arx1177190986c.jpg

Frode, har du forresten disse bildene i full oppløsning til meg? De var bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...