Kjetil Sømme Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Hvis du har mulighet Gaute, så kan du ta noen nye bilder av prosjektet. Vi på østlandet regner med at ting går i rasende tempo der borte hos siddisene
Gaute Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 Hvis du har mulighet Gaute, så kan du ta noen nye bilder av prosjektet. Vi på østlandet regner med at ting går i rasende tempo der borte hos siddisene Uff, det har gått i rasende tempo her i Siddisland... bare ikke med rallybilen. Men nå er den kjørbar, og jeg skal kjøre Rally Stavanger i morgen med den. Beklageligvis har jeg ikke prioritert bilder, men regner med at den kommer til å bli fotografert i kveld og i morgen. Det har blitt litt sånn "panikkmekking" for å få den klar, ser du.
Kjetil Sømme Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 Det har blitt litt sånn "panikkmekking" for å få den klar, ser du. Har jeg aldri vært borti Lykke til da, kjør med hodet! Kommer du med oppdatering for hver SS?
Gaute Skrevet April 21, 2007 Forfatter Skrevet April 21, 2007 Lykke til da, kjør med hodet!Kommer du med oppdatering for hver SS? Takk. Ja det er ikke all verdens power i den, så hodet er nok den rette kroppsdelen å bruke, ellers vil det gå VELDIG sakte, hehe.Oppdateringer etter hver ss finnes her: http://www.rally.no/stavanger/index.html Under resultater, selvfølgelig
Gaute Skrevet April 21, 2007 Forfatter Skrevet April 21, 2007 Så endte det med brutt løp p.g.a. motorproblemer, faktisk. Bedre lykke neste gang osv.... Fikk nå kjørt 8 av 9 ss, og det fungerte greit, bortsett fra motor og diff (som ikke var den "riktige")
Kjetil Sømme Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Jøss, hva slags motorproblemer var dette? Trodde de motorene var skuddsikre jeg!
Frode H. Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Synd du måtte bryte, Gaute, men jeg tipper du hadde det gøy så lenge det sto på. Gaute i godt driv:
Gaute Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 Jøss, hva slags motorproblemer var dette? Trodde de motorene var skuddsikre jeg!Hehe, de er jo ikke det. Den fusket og ville ikke gå på lavt turtall når den ble varm, og gikk ikke så veldig bra på høyt turtall heller. Men jeg har ikke gjort en god nok jobb når jeg monterte den. I hastverket har det blitt brukt for mange gamle deler. Synd du måtte bryte, Gaute, men jeg tipper du hadde det gøy så lenge det sto på. Det har du HELT rett i. Det hele var en meget fornøyelig opplevelse.
Gaute Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 Synd du måtte bryte, Gaute, men jeg tipper du hadde det gøy så lenge det sto på. Gaute i godt driv: Frode, har du forresten disse bildene i full oppløsning til meg? De var bra!
Gunnar Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Gratulerer med debut, Gaute! Det går nok bedre neste gang! Bilen har ihvertfall blitt tøff..
Frode H. Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Frode, har du forresten disse bildene i full oppløsning til meg? De var bra! Ja, jeg kan sende de bildene jeg har.
bmwrasaren Skrevet April 27, 2007 Skrevet April 27, 2007 Se nå ja! Du må ta noen bilder av hvordan bilen ble på innsiden. Alltid spennende å se synes jeg
Gaute Skrevet April 27, 2007 Forfatter Skrevet April 27, 2007 Viser det ikke så veldig godt, men det er det jeg har akkurat nå...
R Andersen Skrevet April 27, 2007 Skrevet April 27, 2007 Gratulerer med debuten, og jeg syntest bilen har blitt fin! Svensk co-pilot/kartleser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå