Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så deg flere ganger i løpet av løpet , så ut so du hadde god kontroll på grusen.

men er det ikke på tide å få bytta til en rekke6er ? ;)

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
så deg flere ganger i løpet av løpet , så ut so du hadde god kontroll på grusen.

men er det ikke på tide å få bytta til en rekke6er ? ;)

Kjekt å bli lagt merke til i løp :)

Rekkesekser må i tilfelle bli i privatbil, men foreløpig er jeg veldig fornøyd med V8'er ;)

Var det noen spesiell slags rekke6er du hadde i tankene?

• 2 months later...
Skrevet
Jeg er litt dum jeg Gaute. Hva ser vi på?
Hehe, dum ja :lol: ...syns jeg ser...

Det er en rattstamme (tilhører da altså rallybilen). Den har nå fått en ekstra klump på midten, som gjør styreutvekslingen 1:1,5 deler kortere. Altså drøyt 2 runder fra ende til annen med denne, mot 3,15 omdreininger originalt 8)

Skrevet

Jeg skjønte jo helst at det var en rattstamme, var mer interessert i klumpen på midten. ;)

Det er rett og slett bare et tanndrevsgir eller noe sånt? Moro iallefall. Du blir en racer på å ta inn kontraen nå.. ;)

Skrevet

NÅ er det snart klart for løp igjen. Denne gangen er det Rally Larvik som står for tur. Vi har fått startnr. 68. Dette er nest siste runde i Rally-NM 2008, og løpet er på asfalt. Lørdag 6.september er datoen.

Skrevet

TØFT! Dere kjører imellom gården våres.. Inn mellom bryggerhuset og hovedhuset, ned forbi verkstedet, rundt snekker verkstedet også ut på veien igjen.. Håper du legger bilen breit rundt der siden du kjører BMW!:)

Skrevet
NÅ er det snart klart for løp igjen. Denne gangen er det Rally Larvik som står for tur. Vi har fått startnr. 68. Dette er nest siste runde i Rally-NM 2008, og løpet er på asfalt. Lørdag 6.september er datoen.

Moro! Skal prøve å få til en tur ned jeg, så sant det lar seg kombinere med småen og jobb og alt som foregår.

TØFT! Dere kjører imellom gården våres.. Inn mellom bryggerhuset og hovedhuset, ned forbi verkstedet, rundt snekker verkstedet også ut på veien igjen.. Håper du legger bilen breit rundt der siden du kjører BMW!:)

Er det bra å stå der og se eller? Greit å parkere og å komme seg inn og ut? ;)

Skrevet

Det er greit å stå der ja, langbord og greier:) De 2 forrige åra var det kiosk der, vet ikke om det blir det i år også..

Iom at veien blir stengt fra 0700 til 1800 eller no så må du parkere 1 km unna og gå resten av veien.. Hehe

Skrevet
Sånn styring var jeg interesert i jeg å ja, hvor får man tak i sånn?
Ser det er flere som er interessert, ja.

Selve girkassen fås kjøpt på Summit Racing. Men jeg ville ikke gå løs på oppgaven med å kappe og sveise i rattstammen selv, så jeg fikk Racefix Motorsport til å levere hele greia. Det er en liten enmannsbedrift i Stavanger. Han laget flotte fester, og det funker så langt helt toppers.

Linker:

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=HRE-5220&N=700+115&autoview=sku

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=HRE-5221&N=700+115&autoview=sku

http://www.racefix.no

Hvis det lar seg gjøre å kjøre bredt gjennom gården, skal jeg prøve å få det til 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...