Gå til innhold

Liten film fra BMW dagene.

jødahl
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har også en liten inboard film, men nå er jeg tom for båndbredde for tredje gang denne måneden.......

Hvis du har lyst, kan du godt være vert for denne, Gunnar. Jeg sliter som du ser litt med tillatt båndbredde hos meg....

EDIT: Måtte fjerne link p.g.a. serverproblem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøøft, hehe. Jeg ser du (jødahl) har filmet meg i det heatet hvor jeg knærta et par kjegler i sjikane-svingen. Du har ikke den hendelsen på film vel? Hadde vært helt konge å se det...

Du ser den hvite Rieger hekken min forsvinner greit rundt svingen på 6:37-6:39. Har du drite-på-draget sladden min, så please legg det ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi laget en liten film fra BMW dagene på våler. Men siden vi gikk tom for batteri ble det mye annet enn banekjøring.

Click here to watch BMW treff våler.wmv

kul film :) men bra man ikke ser skiltet til den røde bilen så godt :) er ikke billig å kjøre over 2 heltrukne linjer, hehe men trenger ikke rare fantasien for å finne skiltnummeret hvis "onkel" vil :)

mange fine bmw'er der ja *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi laget en liten film fra BMW dagene på våler. Men siden vi gikk tom for batteri ble det mye annet enn banekjøring.

kul film :) men bra man ikke ser skiltet til den røde bilen så godt :) er ikke billig å kjøre over 2 heltrukne linjer, hehe men trenger ikke rare fantasien for å finne skiltnummeret hvis "onkel" vil :)

Jeg aner ikke hvordan jeg får sladda skilt, så hvis Maze vil at jeg skal fjerne filmen gjør jeg gjerne det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror ikke de gidder å bry seg så veldig. Du trenger ikke fjerne filmen Jødahl. Har ikke sett den enda, men driver å laster den ned nå, så får ta en titt på den etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på den nå.. Bra!! :) Men, jeg krysser da ikke noe dobbellinje da.. Er jo bare at jeg tar litt snau sving ut fra rundtkjøringa på minnesund.. Kjører jo trossalt etter boka... :whistle:

Fått med høytalerene mine også så jeg.. Hehe, og ikke minst, så utrolig fotogen jeg er... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...