jødahl Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Vi laget en liten film fra BMW dagene på våler. Men siden vi gikk tom for batteri ble det mye annet enn banekjøring. http://www.bimmers.no/files/BMW-treff_Vaaler.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Jeg har også en liten inboard film, men nå er jeg tom for båndbredde for tredje gang denne måneden....... Hvis du har lyst, kan du godt være vert for denne, Gunnar. Jeg sliter som du ser litt med tillatt båndbredde hos meg.... EDIT: Måtte fjerne link p.g.a. serverproblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Tøøft, hehe. Jeg ser du (jødahl) har filmet meg i det heatet hvor jeg knærta et par kjegler i sjikane-svingen. Du har ikke den hendelsen på film vel? Hadde vært helt konge å se det... Du ser den hvite Rieger hekken min forsvinner greit rundt svingen på 6:37-6:39. Har du drite-på-draget sladden min, så please legg det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Nei forresten, det der er jo fra familliekjøringa, ikke frikjøringa. Kanskje det er noen andre som fikk foreviget bowlingen min? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Vi laget en liten film fra BMW dagene på våler. Men siden vi gikk tom for batteri ble det mye annet enn banekjøring.Click here to watch BMW treff våler.wmv kul film men bra man ikke ser skiltet til den røde bilen så godt er ikke billig å kjøre over 2 heltrukne linjer, hehe men trenger ikke rare fantasien for å finne skiltnummeret hvis "onkel" vil mange fine bmw'er der ja *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Vi laget en liten film fra BMW dagene på våler. Men siden vi gikk tom for batteri ble det mye annet enn banekjøring.Click here to watch BMW treff våler.wmv kul film men bra man ikke ser skiltet til den røde bilen så godt er ikke billig å kjøre over 2 heltrukne linjer, hehe men trenger ikke rare fantasien for å finne skiltnummeret hvis "onkel" vil mange fine bmw'er der ja *sikle* Jeg aner ikke hvordan jeg får sladda skilt, så hvis Maze vil at jeg skal fjerne filmen gjør jeg gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 jødahl: var det din gamle M3 som kjørte på rudskogen på lørdag? BL-registrert? syntes det var noen ulyder fra motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 hmm. Jeg så den ikke noe! Men min gamle var jo BL registrert da! Har ikke noen bilder av det? Mest sannsynlig var det vel den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 mye fine bilder der ja! ser gøy ut å kjøre på bane, får prøve å bli med på det til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Vi laget en liten film fra BMW dagene på våler. Men siden vi gikk tom for batteri ble det mye annet enn banekjøring.Click here to watch BMW treff våler.wmv kul film men bra man ikke ser skiltet til den røde bilen så godt er ikke billig å kjøre over 2 heltrukne linjer, hehe men trenger ikke rare fantasien for å finne skiltnummeret hvis "onkel" vil mange fine bmw'er der ja *sikle* Men tror ikke de gidder å bry seg så veldig. Du trenger ikke fjerne filmen Jødahl. Har ikke sett den enda, men driver å laster den ned nå, så får ta en titt på den etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Fet film Jødahl Dårlig at ikke det var noe fra hjemturen da Gikk jo "radig" da og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Har sett på den nå.. Bra!! Men, jeg krysser da ikke noe dobbellinje da.. Er jo bare at jeg tar litt snau sving ut fra rundtkjøringa på minnesund.. Kjører jo trossalt etter boka... Fått med høytalerene mine også så jeg.. Hehe, og ikke minst, så utrolig fotogen jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Fin film jødahl. Har ventet på den filmen, ble glad når jeg så den her i dag . du fikk jo med noen fine forbikjøringer . Blir det bane kjøring nesteår???? Takk for en hyggelig tur oppover det gjelder også mAZE og de andre som var med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 Var utrolig synd at vi ikke fikk filmet tilbaketuren. Vi hadde desverre ikke batteri til det. Men en smakebit på hva den turen gikk ut på har vi jo her: Blir banekjøring på meg neste år ja Ingen tvil! Var en fin tur oppover, neste gang blir vi fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Fin film! Både bilen og dama mi var kommet med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå