BimmerKing Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Har en kamerat som må bytte vifta i sin E36 318TDS fra -95. Hvor ligger vifta, og er det mye arbeid å skifte den? Noen som har link til en DIY-side på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 Er det virkelig ingen som vet hvordan man tar ut varmeapparatvifta i en E36 touring her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEMWE Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 du er sikker det er viften som er gåen.... ikke sluttrinnet på klimaanlegget??http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?p=3349096 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 Det rasler og piper i vifta, så det er jeg ganske sikker på ja...... Takker for linken. Dukket opp masse DIY-sider der når jeg lette igjennom litt, men jeg finner ikke noe om selve vifta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Den sitter rett under frontruta mot torpedoveggen og må tas ut fra motor-rommet.Jeg klarer ikke å gi deg beskrivelsen,men det er trangt som f... og få den ut.BMW-forhandlere regner ca. 2,5t på jobben hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå