eniwaste Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 eg ønsker å kjøpe turbomanifold eller grenrør til en m30 motor (90mod 535i) noken som har eller veit kor eg kan få tak i det?? gjerne brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Ja det er ikke så lett å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Passer 745 manifoilen?? I tilfelle, så har jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 den passer ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Kom med bud Har også en 745 topp(husker ikke helt om det er til 3.2 eller 3.5, tror det er til 3.2). Er ihertfall titaniumsbelagte ventiler...eller noe slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Det er vel væske kjølte ventiler mener du? Er en væske (flytende metal?) inni ventilen som slenges opp og ned og flytter varmen oppover eller noe i den duren Sikkert noen som har mer peil på det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Mulig det husker bare det var noe spesielt.. Byttet slike ventiler en gang, og det var DYRT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eniwaste Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 Passer 745 manifoilen?? I tilfelle, så har jeg det ja, viss den passer må du nesten komme med pris, eg veit ikkje ka den er vert..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 panasync du har PM!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå