elementz Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Hei.. lurer på om felgene mine er svært sjeldne i norge? kan ikke være mange importører.. har ikke sett en eneste bil med samme felgene ennå.. eneste en BMW jeg så på nett i sverige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Kliss like billigfelga rial viper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Kliss like billigfelga rial viper Ja kan ikke si jeg IKKE har sett noen like felger før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Kliss like billigfelga rial viper skulle jeg ha svar på om de var kliss like billigfelga til rial viper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Jupp... Rial, Ronal og Borbet har vel en sånn felg som ser meeeeget like ut? Det der er Ronal eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Jupp... Rial, Ronal og Borbet har vel en sånn felg som ser meeeeget like ut? Det der er Ronal eller? Ronal ja.. jeg synes de er clean og lett å holde rene..skiller seg ut og siden ser svært sjelden biler med sånne.. samme hvilket merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Har faktisk samma felga er dine 18 t ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Har faktisk samma felga er dine 18 t ? er 18" ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Er det bare dataen min, eller funker ikke det bildet lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 hmm..har en kompis som hadde prikk like på sin audi a6.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 ...fin felg, men ikkje skjelden nei. Har i alle fall sett 3 bilar her med same.... Lette å halde reint er eit must! ...såg bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 De felgene er ikke så sjeldne at det gjør noe. Shariff´s dekk eller no tok inn mange slike felger for noen år siden, er ikke et uvanlig syn på veiene. Så de senest på en Carina 3 i 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå