DotTk Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Teaser fra Lånkebanen 10 September 2005 Liten film På 4min jeg lagde igår kveld 19mb http://www.bimmers.no/files/Lanketeaser.wmv Tilbake meldingønskes Viss noe er intrisert i å kjøpe, er det bare å sende en mail til meg på jostein.vaege@omya.com pris: 100kr.- Varighet: 45min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Knallbra! Såg ut til at det var et par spreke biler der! Gamlebilen til Kjell Rune fikk kjørt seg litt også... Gleder meg til det kommer en lengre film... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Det var jo berre "villmanns" kjøyring der da?! Røyk likar me veit du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Der var det mye publikumsvennlig kjøring gitt...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Bra film Jossi THX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Bra film, morro å se på slik kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Stor sjangse for å kollidere når noen kjører slik da... Se bare på han Audi'en som må slakke av et par ganger.. OT: Hva heter sangen som lagt på filmen? Står helt stilt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 OT: Hva heter sangen som lagt på filmen? Står helt stilt her. Det er vel Cascada - Everytime We Touch (Maggie Reilly hadde originalen). Bra film ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 Takker for all tilbake melding.. Arti å høre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Ser frem til en lenger film knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 jepp! må si meg enig i at dette var bra! ser frem til flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 .....litt dekk gjekk med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Ypperlig film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 har ikke fler filmer da jossi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 Takker for alle tilbake meldingene.. har ikke fler filmer da jossi? Har denne da... http://www.bimmers.no/files/Jossi_teaser.wmv Denne filmen er min første da... Og den som ligger på toppen her er min andre film.. Begge filmen finnes på DVD Gatebilfestivalen : 1time Lånkebanen : 45 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå