Bmw323i Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 bensinpmpa mi er gåen, men hvordan vet jeg om det er den i tangen eller om det er den som ligger under venstre kanal bak? har skjekket sikringene. holder på å demonterer den under kanalen nå, så finner jeg vell det ut. ps, når jeg vrir om tenningen så hører jeg ikke den summelyden som skal være der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 kan like godt være bensinpumpereleet! sjekk om du har spenning til pumpa før du demonterer noe som helst! Ta et voltmeter og mål spenninga på pumpa når en annen vrir på tenninga! har du ikke spenning der så sjekk releet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 fant ut hva det var. pumpa var ikke gåen, det var 2 to ledningene som ikke satt skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå