Gå til innhold

HJELP ingen kompresjon på sylinder 1!!!

Rope
 Share

Anbefalte innlegg

JA, det er noe med ventilene... å slipe 4 ventiler kommer på 500kr, men demontering av topp og montering etterpå bruker man lang tid på å det er det som koster penger...

burde jeg få alle 24 ventilene slipt opp, det kommer jo av slitasje dette her, gjør det ikke. da er det kanskje greit å få alle ventilene overhalt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke stempel\stempelringer for da ville den ha brukt olje. topp-pakningen er det vertfall ikke for da ville man ha merket litt på sylinder 2 også, 2,3,4,5,6 er helt fine...

hadde det vært pakningen ville jeg også hatt dårlig trykk i radiatoren og den ville brukt vann og\eller olje.

Har bestilt time nå, den skal inn på mandag og utover, veit ikke om det er de som overhaler eller om de sender videre til sylinderservice eller lignende.

Nå er bilen et annet sted forsovit å setter på de nye skivene, legger ut bilder av det ettervært....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke stempel\stempelringer for da ville den ha brukt olje. topp-pakningen er det vertfall ikke for da ville man ha merket litt på sylinder 2 også, 2,3,4,5,6 er helt fine...

hadde det vært pakningen ville jeg også hatt dårlig trykk i radiatoren og den ville brukt vann og\eller olje.

Har bestilt time nå, den skal inn på mandag og utover, veit ikke om det er de som overhaler eller om de sender videre til sylinderservice eller lignende.

Nå er bilen et annet sted forsovit å setter på de nye skivene, legger ut bilder av det ettervært....

men klarer du ikkje og ta denne jobben sjøl? det er det som er garanter billigst,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp gjør det selv eller så kan jeg kanskje gjøre det for deg for en liten sum penger.

Har ikke tid,sted og verktøy til å begynne med dette, skru selv liksom. jeg har bestilt time til verksted, synd jeg ikke så beskjeden din før nå for da kunne jo du ha gjort det for meg. hvor er det du bor egentlig nerme oslo eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...