markoolio Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 halo... Har prob med min e30 toruing når det gjelder instrument belysning. (det røde lyset) plutselig fungerte dem ikke en dag... undrer fælt på hva det er. Har sjekka pærer og sikringer uten hell... hjelp takk? Mvh Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Har det samme problemer med compacten min for tida.. Har funne ut at det mest sansynleg er pot-meteret (brytaren som du kan vri for å regulere lys-styrken med) på lysbrytaren som har teke kvelden.. Veit ikkje heilt korleis det er på E30, men det kan vera problemet ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markoolio Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 har fått høre fra flere "old school" mekkere at det kanskje er prob ja... får vel kjøpe ny bryter da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markoolio Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 var brytern ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 vanskelig å bytte? har samme problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markoolio Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 var ikke no stress å bytte, litt småfikling og så er det bare å vri og dra Men min har slutta og funka igjen, kjøpte ny bryter, så ble den ødelagt etter 1 uke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Noen som vet hva denne bryteren heter på dansk? tenkt å bestille en fra koed.dk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Lysbryter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Finner den ikke på siden på koed.dk ... Viss noen finner den å sier ifra hvor, blir jeg veldig glad.. eller noe har en å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markoolio Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 aner ikke, men koster ca 350 på bmw tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Har bestilt den fra koed for 60 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markoolio Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 oi. Hvor mye koster frakt? man slipper toll siden det er så billig tror jeg?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Er ikke toll på bildeler..... men mva. Jeg bestilte ikke bare bryteren, div lys + dempere å annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå