Diesel power Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Her er en snutt som gode kilder sier er fra forrige års samling Vet ikke om det frister så veldig http://www3.goyk.com/aw333sas0910/videos/Dontevergetthisdrunk.WMV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 jaik! er det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 Husker ikke Np! Men det er tragisk at noen faktisk blir så dødrukken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 hehe jaja du e goe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Fysj, går det virkelig an..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 jaja sånn kan det gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 å fytti h...... he he var det din bedre halvdel som forbarmet seg over deg, og grep fra deg drikken eller?? hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 Hehe, nei hadde dette vært meg, hadde nok en koffert med mine minst viktige eiendeler blitt satt ned ved siden av istedet tenker jeg. Det er for meg plett umulig å forestille seg at folk faktisk klarer å drikke seg så inn i helv... skita. Kvalmt, rett å slett. :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Jeg har vært kanskje døddrukken selv, men det der var tragisk... Hadde jeg vært på et arrangement i regi av BMW CCN så hadde jeg holdt meg litt i trøya, det blir fort endel prat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Her er et bilde tatt av yours truly under en bytur i fjor.. ... det skal legges til at det er regissert, men han spydde i ølglasset mens vi satt inne på Checkpoint .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 å FYSJ! :-& er han på vei til og drikke sitt eget spy der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Veldig disgusting å se lagdeling i ølglasset... :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Åh herregud....spar meg :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Ja, det er faen ikke rart en drekker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Faen alså,...har ikke klart å drikke noenting idag etter at jeg så det der... Tenker bare på den spya når jeg setter vannglasset til munnen :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå