Hylland Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Vi veit nå hvor de fleste av dere bor, hvor gamle dere er og hvilken bil dere har, men hva gjør dere på om dagene?? Hvor og hva studerer eller arbeider dere med??? Planer for fremtiden??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 BMW E34 520i 1988mod(vurders solgt). 19år, søker på jobb, men får FAEN Ikke jobb, pga at jeg skal i army`n januar . Og om dagen sover jeg (Derfor jeg er våken nå) Utenom det, driver jeg dank sammen med Bart, og på kveldene lurer vi folk til å ta livet av bilene sine Ble visst en bakpotte mindre på en opel ikveld jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 26 år, for øyeblikket er jeg pappa og slik er det hehehe men han som eier opel'n ble fornød med lyden da! mente at den går fortere også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Tror det eksisterer en lignende tråd fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 18år fra Alta, men har fløtta til Vardø for å gå 1år på IKT Driftsfag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 23 år og jobber på Deal.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 18år og går Vk1 Brønnteknikk, og skal i nordsjøen til neste år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 sitter ved dataen og redigerer bilder, svarer på mail, fotograferer og fremkaller film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Er 31 år. Frilanssjåfør... (Kjører drosje, aviser, brød osv.) Med det meste av serftifikater er det ikke det store problemet å ha nok å henge fingrene i, samtidig som man er fri til å gjøre nesten hva man vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 20 år, går første året på øk/ad ved HiA i Kristiansand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5557&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 snart 20 år, jobber som selger for High Tech Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 21 år jobber som industri mekaniker og er kundebehanlder hos Hay Audio, nå har eg farspermisjon frem til desember Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 23 år, arbeider på kontoret på Hemne Videregående Skole. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 21år, jobber for tiden som assistent i en omsorgsbolig + støttekontakt på kveldstid. Måtte avbryte utdanningen min grunnet en ulykke der jeg slo hodet og fikk balanse svikt,lettere hukommelsestap og til tider store konsentrasjonsvansker Men skal utdanne meg til Vernepleier m/ 1år spesialisering(ikke helt bestemt meg enda) Blir vel skole til neste år;) Gleder meg til å kjøre en nyoppussa Bmw til skolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå