Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi veit nå hvor de fleste av dere bor, hvor gamle dere er og hvilken bil dere har, men hva gjør dere på om dagene??

Hvor og hva studerer eller arbeider dere med???

Planer for fremtiden???

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

BMW E34 520i 1988mod(vurders solgt).

19år, søker på jobb, men får FAEN Ikke jobb, pga at jeg skal i army`n januar :( .

Og om dagen sover jeg :P (Derfor jeg er våken nå)

Utenom det, driver jeg dank sammen med Bart, og på kveldene lurer vi folk til å ta livet av bilene sine :lol: Ble visst en bakpotte mindre på en opel ikveld jah :lol:

Skrevet

26 år, for øyeblikket er jeg pappa og slik er det :wink: hehehe men han som eier opel'n ble fornød med lyden da! mente at den går fortere også! :P

Skrevet

Er 31 år. Frilanssjåfør... (Kjører drosje, aviser, brød osv.) Med det meste av serftifikater er det ikke det store problemet å ha nok å henge fingrene i, samtidig som man er fri til å gjøre nesten hva man vil :wink::D

Skrevet

21år, jobber for tiden som assistent i en omsorgsbolig + støttekontakt på kveldstid. Måtte avbryte utdanningen min grunnet en ulykke der jeg slo hodet og fikk balanse svikt,lettere hukommelsestap og til tider store konsentrasjonsvansker :( Men skal utdanne meg til Vernepleier m/ 1år spesialisering(ikke helt bestemt meg enda)

Blir vel skole til neste år;) Gleder meg til å kjøre en nyoppussa Bmw til skolen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...