Ola. Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Har en diff på hånda som jeg lurer på om passer på min bil.. Den har stått på en gammal 732, usikker på karosseri betegnelse på disse, og er av den "store diff typen".. Er det samme innfestinger osv på denne som på min E28 tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 hør med PPF, de svarer med en gang og har peil! der får du svar på alt du lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 Merkelig at en er nødt til dèt for å få et såpass enkelt svar? Er da mange her som driver å bygger bimmere. er det ikke? Får prøve på bmwccn først da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 jo, veldig mange her som bygger bimmere, men vent til i kveld, sikkert mange som kommer på her ikveld og kan svare deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Jeg trur det skal være samme.... men ikke 100% sikker... Vet ialllefall at 745 diffen passer på E28... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå