Stian Børresen Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Saken er oppklart og ute av verden. Admin, slett denne tråden. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 hehe, dette er nok ikke første gang, har irritert meg grønn på dette mange ganger, serlig når de gir ut de laptopene de sitter å sier "rett svar har ikke kommet nei" da har jeg sendt inn for 10-15 min siden og VET det har vært rett svar, men er svert sjeldent jeg sender inn der så snakker små summer, og har gitt opp det prosjektet der tviler vel også på det er noe de finner på, er nok noe de har fått beskjed om å gjøre, alle sammen gjør det jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 men jeg mener at de skal ta å gjøre ting skikkelig om de skal gjøre noe i det hele tatt.. Ble mildt sagt lynings i natt... Hadde bare vært så jævlig på sin plass (beklager utrykket) om alle ringte inn og klagde så de ikke hadde gjort det sånn mer. Er jo lureri hele greiene om ikke første mann/kvinne inn vinner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Det er bare bullshit ja. Hva er det som er oppklart og ute av verden? Hvordan kan dette bli oppklart og ute av verden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Vet ikke hva slags situasjon dere tok opp i tråden her..men noe osm irriterer meg grenseløst med sonen er de gangene de sier at melding nummer 200 får en Laptop. Har vært med på det en eneste gang jeg kjedet meg etter å¨ha vært på fylla. Og sendte så klart inn. Fyren sier "ja..nå er det like før.." og jeg sendte inn flere meldinger og han fortsetter med "åhh..nå kommer melding nummer 200 hvert øyeblikk" Mern da ga jeg faen og tok meg noe mat i stedet for. Da jeg kom tilbake til tv'en 20 minutter etterpå satt han fortsatt og sa at "nå er det likefør" Greit nok at de er ute etter penger..men det får da være måte på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 det er akkurat det du sier der sn|per: det der er ikke lov, noe programsjefen i tv2 sa når faren min ringte å kjefta dem huden full for at de hadde "loppa" morra mi for de drøyt 150kr hun sendte inn mens hun kjeda seg og ikke fikk sove..både jeg å mamma får igjen pengene nå så da er hvertfall vår sak uttav verden, men jeg syns de andre som opplever det der tar å kontakter tv2 om dere føler dere lurt. Programsjefen sa det rett ut at nå var det nok, de har fått så mye klager at nå skulle han gjøre noe med det. så blir gøy å se om vi har en skalla mann på Sonen ikveld..*spennende å se* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 de andre folka er ikke noe bedre en christoffer, og det irriterer meg også grenseløst forbanna irriterende at de ikke kan legge ut de 3 første nummerene i nummeret for eks.. sier bare "ja da sender vi melding til vinneren" hvem fa** vet om noen får melding i det heletatt ? syntes det er merkelig at ikke en kjeft skriver "JIPPI JEG VANT EN LAPTOP!!!!" for eks har ALDRI sett noen gjøre det... å noen ganger virker det som de glemmer hele driten (å sende beskjed) jaja det er noe lureri ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Det er bare bullshit ja.Hva er det som er oppklart og ute av verden? Hvordan kan dette bli oppklart og ute av verden? hø ? hva snakker du om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 ja, men nå skulle sjefen ta affære så da håper jeg han holder sitt ord. han var visst drit forbanna lei av at voksne folk sitter der og ikke følger reglene når de er på sonen.. han har fått endel klager på akkurat det samme og nå skulle han få en slutt på det..blir vel gøy å se om det skjer noe da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 vi får håpe.. men syntes det høres misstenkelig ut at de som jobber på sonen skulle finne på det der helt av seg selv, er jo tv2 (eller hvem som "eier" det) som tjenner fett på det, ikke de som jobber der, å i og med at ALLE (som jeg har sett) holder på sånn, i større og mindre grad minner det om at de kan ha fått instrukser om det for min del. men vi får se og håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 pappa trua med anmeldelse han pga rein svindel, og programsjefen innrømmet det selv at det var det når programlederne gjorde det på den måten.. men som du sier, de har nok blitt litt opplært kan jeg tenke meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Haha, for en tråd... "pappan min ringte og kjefta på de" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 er pga mamma han ringte:P men jeg fikk nå penga mine igjen i samma slengen:P men tja..virker som mange har ringt inn og brukt litt kjeft mot de.. jaja, om du ikke bryr deg om tråden så trenger du ikke lese eller svare vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Tror nok alle venner og bekjente av de som jobber der har fått seg en laptop billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Tror nok alle venner og bekjente av de som jobber der har fått seg en laptop billig. ...ja kanskje det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå