turbo_fever Skrevet September 21, 2005 Skrevet September 21, 2005 Noen plass i norge dem selger dette senkesette billig til en bmw e30?? Noen som har ett komplett sett og selge, lite brukt??
Jarle Skoftedalen Skrevet September 21, 2005 Skrevet September 21, 2005 kjøp fra danmark! Koed selger disse til fornuftige priser
turbo_fever Skrevet September 21, 2005 Forfatter Skrevet September 21, 2005 Joda har sjekket og regnet ut ca va de vil bli kostenes hær i norge med 25%moms 7260kr. Sånn ca med dagens kurs. Og på Koed så er frakta inkludert i prisen man får på sia demmers..
Ole@Automote Skrevet September 21, 2005 Skrevet September 21, 2005 Styling tech på Levanger selger FK varer.. Flink han... Ingen som har bedre servis, jeg har prøvd de fleste levrandørene på styling og senkesett
turbo_fever Skrevet September 21, 2005 Forfatter Skrevet September 21, 2005 Jo bra service på Styling tech. Har 60/60 weitec fjærer derifra. Men har hørt på pris der og os. Der skal dem ha 9-10000kr. Ser ut som att det blir billigst og kjøpe det fra Koed. Om prisen kommer på ca 7200-7300kr.
turbo_fever Skrevet September 21, 2005 Forfatter Skrevet September 21, 2005 Ingen andre som skal bestille noe fra Koed da?? Delt endel på frakt og sånnt?? 550ddk og 27Kg virket som mye for ett coiloversett men men
Jarle Skoftedalen Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 jeg skal ha et par ting! Men det står jo bare "siden opdateres" når jeg prøver å gå inn på sida.
turbo_fever Skrevet September 22, 2005 Forfatter Skrevet September 22, 2005 Det var rart. Dem har vore nede en stund nå, men det skal fungere. Har vært inne i ett par dager jeg nå, men fungere når jeg bruker opera. Prøvde nå og fungerte det. Hvordan går det med prosjektet dit da?? Jeg er ferdig med å turbo konvertere min 318i med m40 motor. Vet ikke om så mange som har gjordt de.. Har hatt problem med oljeretur og olje lekasje. Seinest idag når jeg hadde på igjenn veivhus ventilasjons slangen så blåste jeg opp peilepinnen og all olja spruta ut Men den går på 0,5-0,6bars trykk med ingen forandring anna en at jeg har justert opp bensintrykket. Ikke verst..
Jarle Skoftedalen Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 går bra med prosjektet, men det tar litt tid, har ikke altfor mye penger! hehe.. du får sjekk ut på prosjekter! Kommer mer bilder snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå