RWDF Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Noen fler som har sett denne jævlig morsomme filmen? Til saken: Merka en viss BMW-favorisering her. I en scene pælmer han ei whiskyflaske i frontruta på en Mercedes, så den knuses. Litt senere i filmen kjører han rundt i en fet 7'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 så filmen for 1 år siden eller noe å lo godt jeg hvertfall kakse-bimmer han kjørte i å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Eyh, den filmen såg jeg faktisk på lørdag, sjefsløyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 Jeg håper Billy Bob Thornton er sånn på ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 gammel film da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 gammel film da. Ja, vet. Så den på kino i november 2004, men fant den på billig-DVD her forleden. Kom på hvor knall den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 noen som har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 har den på dvd, men har ikke sett den :/ hehe jeg er en smule treig, hatt den 1 år eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 bra film det lo godt av den fuck me santa fuck me santa..hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 HAHAHAHAH for en film!!! så den sammen med NSS i kveld! holdt på å le meg ihjel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Så den fakktisk i går jeg også ! Helt konge personelig het på den nissen der ja.. Pesser på seg selv , hiver dritt vegg i mellom.. Jadda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 haha ja den er så evig konge.. lal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Helt vill Billy Bob Thornton er jo så syk i den. Sprøeste karakersammensettingen jeg har vært borti, en alkoholisert julenisse som har seg med sex-gale servitører, en liten neger dverg som har ei syk kleptoman dame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå