Bmw323i Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 jeg må "kjinne" lenge før bilen starter, hva kan dette være? pluggene er fine. tenninga er litt feil, kan det være den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Jepp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 heheh, bra svar! men, er det noe annet som kan gjøre at den er tungstartet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 hmm.. hadde samme problemet med min 320.. mulig det funker om du bytter starter.. btw, jeg bytta motor funka det og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 heheh, bra svar! men, er det noe annet som kan gjøre at den er tungstartet? dårlig batteri kan gjøre dette, også slitte dyser som ikke holdet tett og ikke holder på trykket og evt gåen kaldstartdyse. Eller sensorer som føler på lufttemp!Hvis disse ikke funker så vil ikke kaldstartdysa funke! Og selvfølgelig tenninga di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 heheh, bra svar! men, er det noe annet som kan gjøre at den er tungstartet? dårlig batteri kan gjøre dette, også slitte dyser som ikke holdet tett og ikke holder på trykket og evt gåen kaldstartdyse. Eller sensorer som føler på lufttemp!Hvis disse ikke funker så vil ikke kaldstartdysa funke! Og selvfølgelig tenninga di! hmm, du er inne på noe her, men kaldstarten funker, for når motoren er kald så går den på 15oo omdr. når den blir varm så senker den seg til 1000. det er ikke starteren tror jeg, da den kjinner ganske bra. jeg helte på noe gammel bensin som har stått ute en stund, kan det rett og slett bare værre dette og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 jeg helte på noe gammel bensin som har stått ute en stund, kan det rett og slett bare værre dette og? Prøvd med kondensfjerner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 jeg helte på noe gammel bensin som har stått ute en stund, kan det rett og slett bare værre dette og? Prøvd med kondensfjerner? hiver oppi now rødsprit i morgen. funker på samme måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 jeg helte på noe gammel bensin som har stått ute en stund, kan det rett og slett bare værre dette og? Prøvd med kondensfjerner? hiver oppi now rødsprit i morgen. funker på samme måten Ok ? er det virkleig det altså ? har man isåfall lært noe nytt i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 ja, rødsprit fjerner kondensen den ja har gjort det mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå