Gå til innhold

Like or Not Like? Nye frontlykter på min E36 Cab

Jonte
 Share

Like / Not like  

37 stemmer

1. 1. Like / Not like

• Like
      23
    • Not Like
      14

Anbefalte innlegg

Jeg har montert nye lykter på E36 Cab'n min, men jeg er veldig usikker på om jeg liker de.. Jeg vet ikke helt selv, og vil bare høre andres meninger! Jeg leter etter den perfekte frontlykten, og kan ikke finne den. Hella har feile ringer, FK har stygg kant mellom blinklys og hovedlykt, osv osv.. Jeg lurer på om jeg skulle ha hatt sorte lykter, eller om jeg skal gå for øyelokk? Noen innspill? Stem gjerne! :)

De orginale (uten lys):

Bilde297.jpg

De orginale (med xenon):

DSCF0022.jpg

De nye (uten lys):

DSCF0098.jpg

De nye (parklys + US-blinker)

DSCF0063.jpg

DSCF0056.jpg

De nye (med xenon + US-blinker)

DSCF0074.jpg

DSCF0052.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme lykter som eg har dette. Jeg er veldig fornøyd med dem. Har fått mange posetive tilbakemeldinger. Men skjønner at folk vil ha d orginalt..

CIMG1114.jpg

Om den kommentaren var til meg så er ikke jeg sånn super orginal freak.. Men personlig mener jeg at mørk bil= mørke lykter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den kommentaren var til meg så er ikke jeg sånn super orginal freak.. Men personlig mener jeg at mørk bil= mørke lykter..

Nei var nok ikkje ment til deg men alle de som syns ting bør være orginalt. Er nok av de her inne på forumet.. Jeg mener personlig at chromelykter passer best på svarte biler mens lyse biler helst bør ha mørke lykter for å skape kontraster. Men det er jo bare min mening.

Sikkert mange som er enig og mange som er uening me meg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei var nok ikkje ment til deg men alle de som syns ting bør være orginalt. Er nok av de her inne på forumet.. Jeg mener personlig at chromelykter passer best på svarte biler mens lyse biler helst bør ha mørke lykter for å skape kontraster. Men det er jo bare min mening.

Sikkert mange som er enig og mange som er uening me meg nå ;)

Er bra folk har forskjellige meninger.. om ikke hadde det vært flere av like bmw'r. er nok som det er.. Jobber i oslo så ser lexus, chromelykter, dekor, vinger, lyktelister utallige mange ganger om dagen. kanskje derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...