Remi Berg Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Har tenkt å montere seidl frontspoiler og hekkskjørt. Har prøvemontert dette, og ser da at det kan bli vanskelig å få av fangerne etterpå. Hvordan har dere med slik styling løst denne utfordringen. Har sett noen som har borret hull for å komme til muttrene forran, men dette blir ikke vurdert som en løsning. Hvis andre har noen gode forslag så er jeg interresert i å høre disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Ser du har bilde av en E-30 men hvilken bilmodell er det du skal sette Seidl fangeren på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 er jo gamle baklykter på den, så den er ikke nyere en 87 hvertfal vist jeg ikke husket feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 Stylingen skal på en 86 mod. Vet jeg må bytte til nye frontplaten og bruke gamle fangere som kappes inn i hjørnene. Fangerne er kappet inn og stylingen er prøvemontert uten fronplate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Hmm.. sist jeg gjorde det der, så satte jeg karoseri skruer bak skiltet inn i støfanger skinna, også festa jeg den i bakkant opp i skjermen med karoseri skruer, lenge siden det der, husker det nesten ikke.. har ikke prøvd å montere sånn bakfanger på e-30 men på e-36 så limer jeg den fast i støtfanger skinna. Hjalp ikke noe særlig det svaret her kansje ta deg en tur så kan jeg gjøre det jeg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 jeg laget egne fester i glassfiber. disse støpte jeg inn i bakfanger og monterte i hullene som gamle bakfanger var festet. I hjulbuene brukte jeg karosseriskruer. Husk masse rustbeskyttelse. styling er rustfelle deluxe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå