jcvold Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 DET er ikke turbo på e36 compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Turbo??? Noe jeg ikke har fått med meg nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Er ikke noe turbo på 318 compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Joda, det er det..kjenner en som har en sånn 318ti, og jeg skal love deg at det er TURBO i den, hekkan så den går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 En original E36 318ti compact har en 1,8 16v motor, samme som i 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Hmm finner jo både 316ti 323 ti, nekter å tro att det er en Turbo BMW der ute, uten att jeg veit om det, i så fall skal jeg ha en, Turbo er kuuuult!!! Men det er nok for godt til å være sant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Ingen turbo, same motor som 318is! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Joda, det er det..kjenner en som har en sånn 318ti, og jeg skal love deg at det er TURBO i den, hekkan så den går Den er ikke mye original vertfall.. 318ti betyr ikke at bilen har turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Joda, det er det..kjenner en som har en sånn 318ti, og jeg skal love deg at det er TURBO i den, hekkan så den går Den er ikke mye original vertfall.. 318ti betyr ikke at bilen har turbo. Hmm...vet ikke jeg, men han sa hvertfall at det sat turbo i bilen...kjentes pokker meg sånn ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Har faktisk sett 318ti til salgs der eieren har skrevet i annonsen at bilen har turbo. Så feil kan man ta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Kan dette stemme..... ti - touring internationale Eneste jeg finner.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEMWE Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 sikkert helt jævla vanskelig å åpne panseret og se om det står en turbo der. bare å følge eksosen det. men originalt, trokke det nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Kan dette stemme.....ti - touring internationale Eneste jeg finner.... Stemmer nok det. Er ALDRI levert med turbo. Men som med nesten alle andre sugemotorer så går de jo an å ettermontere. men da blir det en 318TiTic.. Litt vanskelig og dumt kanskje?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 ok,my bad. trudde "t" en stod for turbo.men så bladde jeg litt i bmw boka mi,og fant ut at det faktisk ike stemte.va samme motor som står i 318is. 140 hk i europa,og 138 hk i usa. case closed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Slettes fordi at? Vi kan ikke drive og slette alle tråder så fort folk har fått svar på det de funderer over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå