BimmerKing Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050921/LOKALNYTT/109210010 Denne artikkelen er jaggu noe av det mest uhørte jeg har lest... Skal vi bombardere denne såkalte journalisten med en mail? Jeg blir skikkelig provosert av den slags idiotartikler..... "Journalisten" greier å nevne BMW 11(ELLEVE) ganger, men hvilken bil motparten kjører vet ingen. Fy faen sier jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 det der var en drøy historie syntes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 jounalistar e rare dyr.. de klare alltid å vri på historien.. mange eksempler å ta av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 jeg måtte flire når jeg leste den artikkelen i mårrest. BMW fører er liksom synonymt med idiotisk kjøring, i allefall er det det media mener. De får nå bare fortsett å skrive det, men det blir for dumt. Forøvrig kan jeg ikke fordra den idiotiske gammle purken, en jævla kverulant som ikke kan innrømme at det var hans feil. Han brøt vikeplikten og ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Det må være noe med BMW, alle har jo noe å si om det merket, enten det er positivt eller negativt, ingen som hadde sagt noe om biltype hvis det hadde vært en toyota carina, i samme situasjon. Don`t hate BMW becuase they`are beautiful Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Syns artikkelen var helt grei jeg. Er han gamle mannen som driter seg ut. Han har vikeplikt samma faen, men det prøver han og vri seg unna. vet ikke helt jeg, en på 70 og en på 23....hvem tror dere er mest oppmerksom i trafikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Syns artikkelen var helt grei jeg. Er han gamle mannen som driter seg ut.Han har vikeplikt samma faen, men det prøver han og vri seg unna. vet ikke helt jeg, en på 70 og en på 23....hvem tror dere er mest oppmerksom i trafikken? Han er purk fra helvette hvet du, hvem tror du de tror på ? en gammel up mann som aldri har gjort noe galt eller en 169Hk bmw fører ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 De må jo gå utifra loven, når politiet selv har henlagt saken mot 23-åringen to ganger, er det vel han de hører på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Det må være noe med BMW, alle har jo noe å si om det merket, enten det er positivt eller negativt, ingen som hadde sagt noe om biltype hvis det hadde vært en toyota carina, i samme situasjon. Don`t hate BMW becuase they`are beautiful Jeg vet, har merka det jeg også, kompisen til en kompis av meg har kjøpt seg en supra, og da sto jeg og bare så på den, var ikke særlig fin tenkte jeg inni meg, og imens sier han aaaahhhhh deilig bil, jeg bare ja den er fin den og han dettte er ikke bmw vettu. #%"¤&/%/(#/() når skal de innse at BMW ER OG FORBLIR BEST, den møkka originale supraen hadde ikke mer enn 280 org hk oh sperra på 180kmt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Nja... Vikeplikt regelen kan vel ikke gjelde om man kommer kjørende i 150km/t på i en 80sone... Men hovedproblemet er vel det at mannen er ikke like kjapp i hodet som han en gang var På den tiden han rekker å registrere bilen, til han kjører, så ville det nok ha skjedd en kræsj i selv 80kmt Gamle mennesker har lite bak ett bil ratt å gjøre, mange av dem kjører farlig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Vikeplikt er vikeplikt spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Vikepliktregelen er en av dem mest strenge reglene vi har i trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050921/LOKALNYTT/109210010Denne artikkelen er jaggu noe av det mest uhørte jeg har lest... Skal vi bombardere denne såkalte journalisten med en mail? Jeg blir skikkelig provosert av den slags idiotartikler..... "Journalisten" greier å nevne BMW 11(ELLEVE) ganger, men hvilken bil motparten kjører vet ingen. Fy faen sier jeg... Jeg har sendt mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Problemet i denne saken her er at vi ikke vet om han gamlingen bare var jævlig treg eller om BMW-føreren faktisk kjørte 150km/t. Vikepliktsregelen er streng, men det finnes grenser for hvor kjapt man skal slenge seg utpå veien. Mange kryss ligger så nære svinger/bakker at det er umulig å ta forbehold om biler i 150km/t når man skal utpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 Problemet i denne saken her er at vi ikke vet om han gamlingen bare var jævlig treg eller om BMW-føreren faktisk kjørte 150km/t.Vikepliktsregelen er streng, men det finnes grenser for hvor kjapt man skal slenge seg utpå veien. Mange kryss ligger så nære svinger/bakker at det er umulig å ta forbehold om biler i 150km/t når man skal utpå. Det er MEGET uoversiktlig over bakketoppen der, og skal man krysse veien der må man være kjapp..... Det var nok ikke denne pensjonerte politiherremannen klar over da han kastet et kjapt blikk forover, og svingte over veien i 10 km/t.... Jeg har selv vært involvert i flere nestenulykker akkurat her, da de fleste pensjonister kjører opp der for å slippe unna den ene av de 3(!) rundkjøringene vi har i Vestnes sentrum. Jeg har ligget rundt 80 de fleste gangene.... De krysser veien under gangfart der og billister som kommer andre veien må bremse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå