R.T.S Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 skal nå i gang med og transplantere motor fra 635 inn i e 30 . og trenger no tips angående motorfester,bunnpanne mellomaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Du må vel ha bunnpanne og oljepumpe ifra en E34 med M30 motor...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 takk for den, har nå fått kloa i e32 bunnpanne og sil, men motorfester ??? er det noen som passer (bortsett fra alpina) ?? ser jo flere her har e30 med m30 motor . må jo være noen her som har gjort detta før!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Har ikke www.e30.de slike for salg? Ligger ofte på www.ebay.de også her eg sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 jeg har motorfester for m30 liggende , som gjør at motoren passer i e30. pris - 1000,-l send pm om ineteressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 jeg har motorfester for m30 liggende , som gjør at motoren passer i e30. pris - 1000,-l send pm om ineteressert. Bare for å komme med en kommentar her.... Dette er en bra pris... Men av egen interesse, er de bygget for motoplassering 1, 2 eller 3? Litt essensiellt for kjøper vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 hva har du tenkt å gjort for å få godkjenne det?? har byttet til 3.5 selv, men vil ha papirene i orden. noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 vety ikke om det er pos 1-2eller3. de sod på m5 3,6'en i e30'en min, og motoren stopd så langt bak som den kunne uten at man måtte banke å styre i torpedo veggen, så det er vell gjerne pos 2? for på pos 3 må man vel banke en god del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 de motorfestene du snakker om "m3e30" passer til både 3,5 motor og 3,5 3,6 og 3,8 24v motor i e30?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 vety ikke om det er pos 1-2eller3. de sod på m5 3,6'en i e30'en min, og motoren stopd så langt bak som den kunne uten at man måtte banke å styre i torpedo veggen, så det er vell gjerne pos 2? for på pos 3 må man vel banke en god del? Sannsynligvis pos 2 ja. Det er de optimale festene for "hjemme-byggeren". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 jeg ville forandret på torpedoveggen for og fått motoren lengre bak for bedre vektfordeling. jeg har vertfall gjordt dette med min bil. blir lett nok bak der sjø. jeg og har motorfester liggende til m30 i e30. må vel og få sveiset om gearkasse brakketen. kortet den litt for og få stangen midt i hullet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet September 28, 2005 Forfatter Share Skrevet September 28, 2005 hva har du tenkt å gjort for å få godkjenne det??har byttet til 3.5 selv, men vil ha papirene i orden. noe tips? har ikke no planer og godkjenne detta , men alpina har jo m30 motor så burde jo være mulig på et vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 ja, har hørt en gang at bremsene til 325 er gode for 220 hk. da er det vel bare å vise bilen til biltylsynet sikkert. vet noen om det er mulig å få tak i papirer som beviser at bremsene er kraftige nok.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå