R.T.S Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 skal nå i gang med og transplantere motor fra 635 inn i e 30 . og trenger no tips angående motorfester,bunnpanne mellomaksel.
Runar-CSi Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 Du må vel ha bunnpanne og oljepumpe ifra en E34 med M30 motor......
R.T.S Skrevet September 27, 2005 Forfatter Skrevet September 27, 2005 takk for den, har nå fått kloa i e32 bunnpanne og sil, men motorfester ??? er det noen som passer (bortsett fra alpina) ?? ser jo flere her har e30 med m30 motor . må jo være noen her som har gjort detta før!!
Pedi Skrevet September 27, 2005 Skrevet September 27, 2005 Har ikke www.e30.de slike for salg? Ligger ofte på www.ebay.de også her eg sett...
m3e30 Skrevet September 27, 2005 Skrevet September 27, 2005 jeg har motorfester for m30 liggende , som gjør at motoren passer i e30. pris - 1000,-l send pm om ineteressert.
Pedi Skrevet September 27, 2005 Skrevet September 27, 2005 jeg har motorfester for m30 liggende , som gjør at motoren passer i e30. pris - 1000,-l send pm om ineteressert. Bare for å komme med en kommentar her.... Dette er en bra pris... Men av egen interesse, er de bygget for motoplassering 1, 2 eller 3? Litt essensiellt for kjøper vil jeg tro.
Bmw345tic Skrevet September 28, 2005 Skrevet September 28, 2005 hva har du tenkt å gjort for å få godkjenne det?? har byttet til 3.5 selv, men vil ha papirene i orden. noe tips?
m3e30 Skrevet September 28, 2005 Skrevet September 28, 2005 vety ikke om det er pos 1-2eller3. de sod på m5 3,6'en i e30'en min, og motoren stopd så langt bak som den kunne uten at man måtte banke å styre i torpedo veggen, så det er vell gjerne pos 2? for på pos 3 må man vel banke en god del?
knooot Skrevet September 28, 2005 Skrevet September 28, 2005 de motorfestene du snakker om "m3e30" passer til både 3,5 motor og 3,5 3,6 og 3,8 24v motor i e30??
Pedi Skrevet September 28, 2005 Skrevet September 28, 2005 vety ikke om det er pos 1-2eller3. de sod på m5 3,6'en i e30'en min, og motoren stopd så langt bak som den kunne uten at man måtte banke å styre i torpedo veggen, så det er vell gjerne pos 2? for på pos 3 må man vel banke en god del? Sannsynligvis pos 2 ja. Det er de optimale festene for "hjemme-byggeren".
Kjell Rune Skrevet September 28, 2005 Skrevet September 28, 2005 jeg ville forandret på torpedoveggen for og fått motoren lengre bak for bedre vektfordeling. jeg har vertfall gjordt dette med min bil. blir lett nok bak der sjø. jeg og har motorfester liggende til m30 i e30. må vel og få sveiset om gearkasse brakketen. kortet den litt for og få stangen midt i hullet.
R.T.S Skrevet September 28, 2005 Forfatter Skrevet September 28, 2005 hva har du tenkt å gjort for å få godkjenne det??har byttet til 3.5 selv, men vil ha papirene i orden. noe tips? har ikke no planer og godkjenne detta , men alpina har jo m30 motor så burde jo være mulig på et vis
Bmw345tic Skrevet September 29, 2005 Skrevet September 29, 2005 ja, har hørt en gang at bremsene til 325 er gode for 220 hk. da er det vel bare å vise bilen til biltylsynet sikkert. vet noen om det er mulig å få tak i papirer som beviser at bremsene er kraftige nok.??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå