mEhE Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 holder på skru av alt jeg kan bruke på bilen min..men så synes jeg girspaken var litt rar...så lurer på om hvordan jeg ser forkjell? merker vel kansje stor forkjell å? men har bare kjørt denne bilen.. lurer også på om noe tegn jeg kan se etter om jeg har chip eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Har du chip blir turttallsperren økt med ca 500-800 omdr. mener jeg. Bmw har vel turtallsperren på 6500 så da kan du regne ut selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 på 325e30 er vel sperra på 6250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 men har litt problemer med å teste det...forstillinga er skeiv så bilen rikker seg ikje.. i så fall må jeg sitte å vente på at motoren skal bli varm..ingen annet måte å skjekke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 ta ut hjernen og se hva som står på chipen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 hvor står ecu`en ? skal ta den ut å skjekke i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 vet ikke hvor den er på e30, men på min e36 står den bak /inn ved batteriet hvis du har det forann, dvs du må skru av noen plast deksel osv, så kommer du inn i et rom under frontruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 batteriet er bak på e30....men skal se hva jeg finner ut...mest sanynlig den ligger i motorommet kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 den er i hanskerommet, finner den ved og skru av det dekselet som er oppe i hanskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 skrudde av ecu`en,men synes ikkje det var no vits å åpne den. så urørt ut.. regner med jeg kunne sett godt vis den hadde vært åpnet i og med lokket måtte skrues og bøyes opp.... men aluminium girstang,er dette vanlig på e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 men aluminium girstang,er dette vanlig på e30? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå