Hhenrik Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Kom en og ga meg et bud på 30 000 for min 325i 87 mod. idag, jeg fikk prisen opp til 33 000 og sa meg villig til salg. Hadde egentlig ikke planer om å selge bilen, men med en fortjeneste på 10 000 kr fra den prisen jeg kjøpte den for så syntes jeg det var et bra salg. Det må bli sagt at det har blitt lagt ut en del tusen på bilen gjennom året som jeg har hatt bilen, så jeg kan vel si det sånn at jeg har ikke solgt med tap, noe jeg syns er bra gjort for å ha hatt en bil så å si gratis i et år(utenom forsikring dah). Nå blir det en eller annen vrakbil med bakhjulstrekk gjennom vinteren, så blir det leting etter nye bil. Aner ikke hva det skal bli, men skal bli litt rundt 200 000,- klassen. m3 eller m5 er aktuelt, 328i også, men kan jo bli til at jeg hopper til et annet merke... Må vertfall ha noe sprekere enn den gamle 325i`en.. eneste minus ved å selge bilen idag, var at den hadde helt full tank med bensin! så surt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 ....det er surt med tanken..no som det er slike prisar på drivstoff. Trur det vert BMW neste gang og eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 bmw står høyt på listen ja. Det som også er litt surt, er at jeg for 2 dager siden monterte den nye subben(som veier 40 kg og er festa med borrelå*kommer til å bli et helvette å få ut*) og den nye forsterkeren, og lagt kablene fint opp, og imorgen må jeg rive alt ut igjen, spiller, frontsett, bakhøytalere, sub å forsterker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 bmw står høyt på listen ja.Det som også er litt surt, er at jeg for 2 dager siden monterte den nye subben(som veier 40 kg og er festa med borrelå*kommer til å bli et helvette å få ut*) og den nye forsterkeren, og lagt kablene fint opp, og imorgen må jeg rive alt ut igjen, spiller, frontsett, bakhøytalere, sub å forsterker.. ...etter den søte kløe kommer den sure svie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Har du no bilder av 325'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 bmw står høyt på listen ja.Det som også er litt surt, er at jeg for 2 dager siden monterte den nye subben(som veier 40 kg og er festa med borrelå*kommer til å bli et helvette å få ut*) og den nye forsterkeren, og lagt kablene fint opp, og imorgen må jeg rive alt ut igjen, spiller, frontsett, bakhøytalere, sub å forsterker.. ...etter den søte kløe kommer den sure svie. Ah, slutt å sutre da. Å rive UT er jo den enkleste sak i verden!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 har ikke bilder av bilen nei, kan jo gå ut å ta noen, men gidder ikke hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå