sax Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 http://forbruker.no/bil/tester/article1120079.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 har ikke lest ferdig enda, men så nydelig ut! må si jeg liker bedre han som skrev dette en han i den andre tråden som går her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 Enig. Liker spesielt godt noen av formuleringene: "Samtidig har BMW innsett at noen av kundene nok ikke akkurat er Michael Schumacher, og har dermed utstyrt bilen med en tilstrekkelig dose elektronikk til å redde situasjonen dersom man skulle finne på å gjøre noe som setter Newtons betraktninger i fare". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Jeg likte igrunnen denne best jeg: Med fare for å blamere meg selv helt er det bare å innrømme at flere tunneler ble forsert i andre gir med vinduene nede og radioen skrudd av. En V10 i andregir med nesten 7.500 omdreininger og med litt belastning gir nemlig en lyd som selv ikke Brahms ville klart å gjenskape om han hadde aldri så mange noter. Var nok ikke Per Kåre Tveeikrem som hadde skrevet denne sammen med sin up-kompis nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Jeg likte igrunnen denne best jeg:Med fare for å blamere meg selv helt er det bare å innrømme at flere tunneler ble forsert i andre gir med vinduene nede og radioen skrudd av. En V10 i andregir med nesten 7.500 omdreininger og med litt belastning gir nemlig en lyd som selv ikke Brahms ville klart å gjenskape om han hadde aldri så mange noter. Var nok ikke Per Kåre Tveeikrem som hadde skrevet denne sammen med sin up-kompis nei..... dette var eit flott sitat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Får tårer i øynene av den nye M6'n, den er bare helt konge. Håper jeg får kjøre den en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Skal ha meg en sånn bil en dag!!! Det er garantert! Men blir vel ikke før om minst 15år tenker jeg Men er jo lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå