Gå til innhold

Hvodan er orginal høytalerne i e39?


 Share

Anbefalte innlegg

Org. høyttalerne i en E39 spiller vel helt ok til å være originalt. Kommer vel litt an på hva slags type spiller som sitter foran, og dessuten har jeg merket at det er litt forskjell på hvilken årsmodell bilen er også. Men som sagt, helt ok til å være original, men forvent ikke å bli blåst vekk av bassen...

Er fult mulig å bytte ut høyttalerne uten å ødelegge hatthylla. Høyttalerne bak sitter adskildt fra selve hatthylla, så det skulle gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt ovenfor, det er ikke noe problem å bytte ut høytalerne bak på e39 sedan. Det er litt jobb, baksete og -rygg, pluss nakkestøttene må ut, pluss de innvendige lysene og "plysh"-langs baksiden. Deretter kan du nappe ut hele hatthylla og få full tilgang til høytalerne. De er helt standard spede høytalerne, så skal du koble på ordinær spiller og ekstern forsterker så anbefaler jeg å bytte de så ut raskt som mulig. Ble stor forskjell på min bare ved å sette inn et annet sett, også før jeg fikk satt inn en forsterker.

Kjører man med org. spiller er det vel egentlig ikke verdt det utskiftningen. Det er ikke noe spesiellt pent å sette inn en vanlig spiller i e39, pga den svære sizen på org. spilleren, men man må så må man...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt å foretrekke at du bytter ut høyttalerne og kobler på ekstern forsterker hvis du er ute etter litt "trøkk" ja. Er som sagt helt ok lyd til å være original stereo. Men ja, den er jo nettopp det; original... Og da er det jo begrenset hvor mye man kan forlange. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...