Dr_S Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Slik ser dette ut i en E36 sedan, med speedometer til 240. Nå vet ikke jeg hvilken leverandør Scmiedmann bruker, jeg kjøpte noen kromringer til min coupe fra en svenske som solgte på autopower. De to små ringene passet perfekt, men ikke turteller og speedometer. Mitt speedo går imidlertid til 260, kan det ha noe å si med passformen, tro? Har dessuten fått sølt litt lim der, så jeg vurderer nytt speedo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Tviler på at det har noe å si om speedoen går til 260. Uansett skulle ringen til turtelleren passe. Prøvd å trykke de ordentlig på plass? Er visst dårlig passform på mange av disse ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 Er ikke det å trykke de på plass som er problemet. Er det at de ikke er store nok, det blir glippe øverst ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå