BEMWE Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 noen som har noen gode tips til greie dekk til en over kommelig pris en plass fra 1000-1500 regner med 225/40-18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Wanli 225/40-18 er vel billige dekk tror jeg.. men du får ikke 4 dekk til 18" for 1000-1500,- tror jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 http://www.interdekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 federal har gode dekk. http://www.rostrupdekk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Aurora er hailt kurrante dekk som du får til ein fornuftig pris, har det sjølv og er fornøgd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEMWE Skrevet September 24, 2005 Forfatter Share Skrevet September 24, 2005 Wanli 225/40-18 er vel billige dekk tror jeg.. men du får ikke 4 dekk til 18" for 1000-1500,- tror jeg ikke jeg mener jo selvfølgelig pr dekk, er ikke helt ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 ...brukar Aurora K103 på Passaten. Kjempe dekk! dei er og 225/40x18 pris ca 1200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Sonar dekk er ikke så ille.... er vist produsert av continental.... billige er de også....Men om du kikker på www.dekkexpress.no så får du både KUMHO, Nankang og Falken i den dimensjonen der til under 1000,- pr stk... Det er også billigere dekk på www.dekkonline.com ... og de har bedre utvalg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEMWE Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 FK-451 Falken Noen som har erfaringer med dette dekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 FK-451 FalkenNoen som har erfaringer med dette dekket Kjører på de for øyeblikket, i 235/40-18" og 265/35-18", og har egentlig ikke noe vondt å si om de, men har bare kjørt på de et par uker, og jeg tror ikke det har vært vått etter jeg la de på, så jeg kan ikke si så mye om våtegenskapene. Det er jo der det pleier å skille. Har hatt Falken før, og de var skikkelig piss. Spora som pokker - virker ikke som disse gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Jeg har prøvd veldig mange forskjellige merker og typer dekk. Før om årene kjørte utelukkedne på "merkevarer" på E46en min - den har vært gjennom både Pirelli, Dunlop, Continental, Michelin, Yokohama, Goodyear og sikkert flere som jeg ikke kommer på i farten. På en generell basis vil jeg først si at det er svært få dekk som passer i Norge. Feks. er Pirelli P Zero noe av det heftigste man kan sette på bilen sin, men i Norge funker det rett og slett ikke (i alle fall ikke på min E46), det sporer og bråker så utrolig at det ikke var holdbart særlig lenge... Det jeg ville si ang. dyre dekk er at det er spesielt ett fabrikat som har skilt seg ut - Goodyear F1 GSD3 - uten tvil!!! Dette dekket støyet svært lite, sporet så og si ikke, hadde gode våtegenskaper og ikke minst var det holdbart. Dette kan anbefales på det sterkeste, men det koster også en del Når det gjelder billigdekk så vil jeg bare si flg: Hold dere laaaangt unna Falken!!! Dette dekket er livsfarlig på vått føre. Jeg har aldri opplevd at en bil understyrer, overstyrer og 4-hjulssladder om hverandre med så aggresiv karakter. Bilen forandret totalt karakter på vått føre. Hver gang jeg får på nye ting på bilene mine tester jeg det veldig nøye ut, derfor ble jeg også tidlig klar over begrensningene i Falken. Tørregenskapene er tålelig men de myke sideveggene gjør til at bilen føles "løs i fisken" og de slites veldig fort. Skal ikke skrive så veldig mye mer (kunne holdt på i evigheter ang. dek...), men det jeg ville si var at jeg har kjempeerfaring med Kumho Ecsta (husker ikke resten av navnet). Dette dekket har overrasket meg på en helt utrolig positiv måte. Fantastiske våtegenskaper, trygge og gode tørregenskaper, veldig bra styrerespons og det virker som om de er holdbare også. De er i tillegg støysvake og sporer minimalt. Kan absolutt anbefale dette dekket. Dimensjonene jeg kjører på en 225/40-18 foran og 265/35-18 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 federal har gode dekk. http://www.rostrupdekk.no/ Ja Federal er gode dekk..Kjører på de nå å synes de er ganske gode. De er ganske billige.. Se på www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Har veldig gode erfaringer med Champiro. Sporer lite og lite støy. Overkommelige på pris også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 har samme erfaringer som deg henrik ang kumho. har kjørt med det på M3`n denne sesongen, og på bløtt føre er de overraskende bra. har kjørt med de på to banetreff og ca 8000km på vanlig vei, og det er fortsatt bra med mønster igjen! har ikke samme erfaringer med goodyear-dekkene. til vanlig kjøring var de ok, men på banekjøring var dårlig. de ble fort veldig myke. de dekkene som jeg har best erfaringer med på banekjøring er yokohama avs og pirelli p zero, men de koster som sagt litt mer. og falken er heller ikke noe jeg anbefaler.. jeg kjøpte det til min E46 før jeg solgte den, men fikk testet de litt. ble ikke spesiellt imponert. kan også nevne at bakdekket til falken (265/30x19) var 3.5 cm smalere enn yokohama avs i samme dimensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Syns Kumho slites ganske fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå