mAZE Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Har laget en liten film fra stevnet forrige helg.. Har du mulighet til å legge den ut eller Gunnar? Den er ikke state of the art ettersom dette er mitt første forsøk på film, men er nå det det er. Den er litt over 5min lang og på 54mb.. Kvaliteten er ikke til å juble over, men ser nå helt greit hva som er der. Nå ligger den HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Går nok det. Har du en FTP eller noe jeg kan laste den ned fra? Hvis ikke kan den mailes til gr@bimmers.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Gleder meg til å se filmen.. Elsker å se slike filmer fra treff og drømme meg bort.. Kansje eg skulle komt meg ut døren og gått på et treff istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 24, 2005 Forfatter Share Skrevet September 24, 2005 Går nok det. Har du en FTP eller noe jeg kan laste den ned fra? Hvis ikke kan den mailes til gr@bimmers.no. Sendte over ftp addy'n jeg, så får du prøve å laste den ned fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Gleder meg til film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Få'n ut a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Hvor blir det av filmen??? må se bare må se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Vet ikke hvor den blir av. Gunnar har ihvertfall lastet den ned, så den kommer vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 jeg har noe båndbredde og plass på webseveren min hvis noen måtte ønske og legg ut noe film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Nå ligger den HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 takk takk Mye fine biler der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Bra film, ikke noe er som en skikkelig bilfilm med masse breisladd, burning og ikke minst Fete Bimmere før en finner senga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Fin film det der mAZE. mange rå BMWer der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 Takk takk.. Ja det ble da noen biler.. Var enda fler der også, men plukket ut stortsett de beste. Har noen til liggende på PC'n også, så får se om jeg får laget noe med de senere en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Du har ikke noe filmer av bilen din da mAZE? er utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå