Espen M33 Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Jeg har i det siste fått mer og mer sansen for hvite klassikere. Denne: 635Csi Har jeg sett lenge på nå. Den ser bare utrolig pen ut Synd at man skal bo i Norge..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 hvem csi? bilde? url ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Eikå: trykk på 635. nydelig bil og veldig fin i hvit. kanskje litt spesiell farge på interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 24, 2005 Forfatter Share Skrevet September 24, 2005 Eikå: trykk på 635. nydelig bil og veldig fin i hvit. kanskje litt spesiell farge på interiøret. Rødt har aldri vært min favoritt på interiørsiden. Men i denne bilen synest jeg at det passet meget bra. Kunne gjerne hatt den gamle doningen der som søndagsbil jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 ja, det er jeg enig i espen. må være suverent å stå opp en fin søndagsmorgen, og sette seg bak rattet på en 6-serie for å kjøre seg en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 ..kanskje den går for startpris? (1euro) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Jeg skal ha en sånn en gang. Meg og kona, sol, Søndag og mange herlige mil på veien. Kan det bli bedre . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Døds fin bil! Men! jalla interiør.. En kjenning av fattern har en hvit sånn en.. en av norges penste sies det.. fy det er helt råååe biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå