Divine Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Bare få ut litt smerte.. Har vært med en jente i over 1 år. Vi bodde sammen, og jeg har altid sagt at kommunikasjon er nr 1 i forhold. Det er viktig og snakke om ting, før de utarter seg inne i en selv. Hele dette året har det godt bra, og jeg har trivdes kjempe godt! Noen og våkne sammen med, legge seg sammen med. Laga mat ja alt. Pluttselig nå på mandagen sier hun at det ikke går. Hun greide ikke tenke på seg selv, hun hadde mange vonde tanker og greide ikke snakke med meg om det. Hu greide ikke være vokksen. Hun har altid vært stille og rolig, det var jo det jeg likte, men ble uannsett utolig sjokkert over og høre dette. Er akkurat som noe knuses inne i en , og detter ned i magen. Pluttselig er det tomt rundt en , og det er ikke noen ved en side når en står opp, eller kom hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Jeg kondolerer så masse. Trist når sånnt skjer! Håper du kommer deg kjapt på ''beina'' igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 kjipt det der as =/ men det ordner seg alltid for snille gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 24, 2005 Forfatter Share Skrevet September 24, 2005 Takker takker.. Er greit og ha noe og drive med nå vet jeg.. For tankene litt ut av hode. Er som regel første uken som er værst.. Kommer altid tilbake . Har iallefall trua på at det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Huff huff... sånt er ikke noe skøy. Synd at det skulle skje. Men som alle sier (men som jeg ikke alltid har så mye tiltro til): "Det gjør bra til slutt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Cry me a river...! hehe neida, beklager, klarte ikke dy meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 er bææd når sånt skjer.. men er fler fisker i havet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Ikke hyggelig å bli dumpet nei ! Men som Eika sa så er det en hel stim av andre jenter der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 24, 2005 Forfatter Share Skrevet September 24, 2005 En for ha det i bak hode ja, blir nok ut neste helg vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 En for ha det i bak hode ja, blir nok ut neste helg vet jeg Da hun jeg hadde vert sammen med slo opp så var jeg ganske bra knust, men så kom en kamerat å dro meg med ut på byen hehe. Hjelper det, ikke noe vits å sitte inne å sutre hele dagen heller....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 kjipt å høre, håper du kommer over kjæringa fort... som sagt tidligere det er flere fisker i havet. pluss at nå har du jo mere tid til bil, trening og kompisser. Det er lørdagskveld i dag, gå ut med gutta høy øl faktor. jeg sier bare en ting: fi##e, vin og horn-musikk (piker, vin og sang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Trasige greier det der. Det går nok bedre etter hvert. Slap off og ta tida til hjelp så ordner det seg nok Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 kjipt å høre, håper du kommer over kjæringa fort... som sagt tidligere det er flere fisker i havet. pluss at nå har du jo mere tid til bil, trening og kompisser. Det er lørdagskveld i dag, gå ut med gutta høy øl faktor. jeg sier bare en ting: fi##e, vin og horn-musikk (piker, vin og sang) Fisse vin og hornmusikk heter det. Det er noen smartinger de danskene Kom deg ut på byen og få opp humøret. Sitte inne og gruble er det dummeste man gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 og du er ikke alene om dette kan man si.. alle kommer over det etter en stund! gå ut på by'n hjelper garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 er så Utrolig kjent med Akkurat hva du sier! du føler deg tom og at du ikke strekker til og det er vondt..vet jeg Alt om! det beste er og ikke tenke for mye på Hva/hvorfor etc..det gjør det bare verre.. kommunikasjon er viktig..være åpen og ærlig hele tiden Må man være om ting skal fungere..så hun er kanskje ikke voksen nok til og kunne prate ut om det er noe som plager henne.. kondolerer hvertfall masse.. har selv vært gjennom det der tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå