Gå til innhold

Hardt og brutalt singel..

Divine
 Share

Anbefalte innlegg

Bare få ut litt smerte.. Har vært med en jente i over 1 år. Vi bodde sammen, og jeg har altid sagt at kommunikasjon er nr 1 i forhold.

Det er viktig og snakke om ting, før de utarter seg inne i en selv.

Hele dette året har det godt bra, og jeg har trivdes kjempe godt! Noen og våkne sammen med, legge seg sammen med. Laga mat ja alt.

Pluttselig nå på mandagen sier hun at det ikke går.

Hun greide ikke tenke på seg selv, hun hadde mange vonde tanker og greide ikke snakke med meg om det. Hu greide ikke være vokksen.

Hun har altid vært stille og rolig, det var jo det jeg likte, men ble uannsett utolig sjokkert over og høre dette. Er akkurat som noe knuses inne i en , og detter ned i magen. :(

Pluttselig er det tomt rundt en , og det er ikke noen ved en side når en står opp, eller kom hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En for ha det i bak hode ja, blir nok ut neste helg vet jeg :wink:

Da hun jeg hadde vert sammen med slo opp så var jeg ganske bra knust, men så kom en kamerat å dro meg med ut på byen hehe. Hjelper det, ikke noe vits å sitte inne å sutre hele dagen heller....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt å høre, håper du kommer over kjæringa fort... som sagt tidligere det er flere fisker i havet. pluss at nå har du jo mere tid til bil, trening og kompisser. Det er lørdagskveld i dag, gå ut med gutta høy øl faktor. jeg sier bare en ting: fi##e, vin og horn-musikk (piker, vin og sang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt å høre, håper du kommer over kjæringa fort... som sagt tidligere det er flere fisker i havet. pluss at nå har du jo mere tid til bil, trening og kompisser. Det er lørdagskveld i dag, gå ut med gutta høy øl faktor. jeg sier bare en ting: fi##e, vin og horn-musikk (piker, vin og sang)

Fisse vin og hornmusikk heter det. Det er noen smartinger de danskene :D

Kom deg ut på byen og få opp humøret. Sitte inne og gruble er det dummeste man gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så Utrolig kjent med Akkurat hva du sier!

du føler deg tom og at du ikke strekker til og det er vondt..vet jeg Alt om!

det beste er og ikke tenke for mye på Hva/hvorfor etc..det gjør det bare verre..

kommunikasjon er viktig..være åpen og ærlig hele tiden Må man være om ting skal fungere..så hun er kanskje ikke voksen nok til og kunne prate ut om det er noe som plager henne..

kondolerer hvertfall masse.. har selv vært gjennom det der tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...