BUG Skrevet September 24, 2005 Skrevet September 24, 2005 1993 mod 318 Is selges 167`km 17 BBS sommer, 15 org bmw vinter Sporstint. Apex 60/40 senket og godkjennt Eff. anlegg Org. m-front Bakrutedeksel Hella angel eyes lykter Motor overhalt for ca 3000 km siden pga olje forbruk. Fikk fortalt at jeg bare måtte bytte ventiltettninger, men jeg og en mekaniker kompis kjedet oss i sommer så vi tok hele motoren Ny clutch, radiator og masse foringer og berekuler også... Godt vedlikehold!! Kan følge med anlegg og, nypris ca 25k Gi bud! blir solgt viss rett pris dukker opp Oppgi e-mail for bilder, da jeg ikke har fått galleri enda....
Ettertenning Skrevet September 24, 2005 Skrevet September 24, 2005 ca pris? og ka gjorde dere med motoren? sluttet den og bruke olje? slipte dere ventilene? Bilder?
BUG Skrevet September 24, 2005 Forfatter Skrevet September 24, 2005 skiftet mye pakninger, allt vi kom til mao. Slipte ventiler, og pusset stempela og skiftet stempelringene, også ventil tetningene selvsagt. Byttet og reg kjede, skinner og strammer... ny radiator er det og... ca. 85k viss folk er klar over hva det koster å kjøpe en bil som har gått ca 170k og ikke er gjort så mye med så er dette en rimelig pris... Glemte å si at allt av bremser er nytt og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå