Gå til innhold

Chip til 318 ??


akrovik
 Share

Anbefalte innlegg

Solgte min strøkne 320 E36 idag :cry:

Vurderer å kjøpe min 3.bmw: 318 E46 2000mod. touring.

1Noen som vet hvorfor få av chip-forhandlerne har 318 listet opp som biler som kan chipes? Fordi det gir for liten effekt?

2Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt koppholder i midtkonsollen til E46?

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring ned trimchip.com?

Ser ut som at MVA og montering er inkludert i prisene deres, men de er visst lokalisert i Seim (vestlandet?)

Altså.. må man da kjøre dit med bilen for å få den montert da? Tar dette lang tid? (ser man for seg en overnattingstur? ;))

Hmm.. Jeg har en E36 318i, og ser at effektøkningen blir en del bedre osv.. noen som har erfaring med dette på en rekkefirer?

Evt.. om noen har et underslag på ytelse i HK hvis jeg monterer chip fra disse (får da ca 129HK), pluss effektanlegg, nytt grenrør, trimkam og knfilter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring ned trimchip.com?

Ser ut som at MVA og montering er inkludert i prisene deres, men de er visst lokalisert i Seim (vestlandet?)

Altså.. må man da kjøre dit med bilen for å få den montert da? Tar dette lang tid? (ser man for seg en overnattingstur? ;))

Hmm.. Jeg har en E36 318i, og ser at effektøkningen blir en del bedre osv.. noen som har erfaring med dette på en rekkefirer?

Evt.. om noen har et underslag på ytelse i HK hvis jeg monterer chip fra disse (får da ca 129HK), pluss effektanlegg, nytt grenrør, trimkam og knfilter?

Spar heller pengene til et Turbo/kompressor kit eller en annen motor.... Da først vil du føle at du får igjen noe for alle tusenlappene... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring ned trimchip.com?

Ser ut som at MVA og montering er inkludert i prisene deres, men de er visst lokalisert i Seim (vestlandet?)

Altså.. må man da kjøre dit med bilen for å få den montert da? Tar dette lang tid? (ser man for seg en overnattingstur? ;))

Hmm.. Jeg har en E36 318i, og ser at effektøkningen blir en del bedre osv.. noen som har erfaring med dette på en rekkefirer?

Evt.. om noen har et underslag på ytelse i HK hvis jeg monterer chip fra disse (får da ca 129HK), pluss effektanlegg, nytt grenrør, trimkam og knfilter?

Spar heller pengene til et Turbo/kompressor kit eller en annen motor.... Da først vil du føle at du får igjen noe for alle tusenlappene... :wink:

Evt dette som han her snakker om? --> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=104775#104775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...