Thomas85 Skrevet September 25, 2005 Skrevet September 25, 2005 Er ute etter M3 baklykter til E36 coupe av denne typen: Er også interessert i M3 frontfanger. Har fremdeles en del deler til salgs, blant annet: - Orginale Frontlykter og hvite blinklys - Orginale baklykter - Grått stoffinteriør - En del karosseri deler. - +++++ Send en mail på thombott@online.no, eller send en pm hvis du trenger noe av dette, eller noe annet, det kan hende jeg har det. Mvh Thomas
Thomas85 Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2005 Er det ingen som har M3 baklykter til E36 coupè som de ikke trenger?
Joakimm Skrevet Oktober 4, 2005 Skrevet Oktober 4, 2005 Hei.. Lurer på om du kunne sende noen bilder av interiøret.. Er d hele stoler?
bmwdude Skrevet Oktober 7, 2005 Skrevet Oktober 7, 2005 jeg har org m3 lykter.. helt strøkene.. hvor mye er du villig til å gi??
bmwdude Skrevet Oktober 7, 2005 Skrevet Oktober 7, 2005 ligger bilde av di på galleriet mitt.. står på bilen da
SanMiguel Skrevet Oktober 7, 2005 Skrevet Oktober 7, 2005 se å få svart på pm da... ville jo ha blinkers etc
Thomas85 Skrevet November 13, 2005 Forfatter Skrevet November 13, 2005 Er fortsatt ute etter baklykter, har også noen org 15"lettmetallsfeler til salgs, tenkte ca 1000kr for alle 5, kan også bytte lykter i felgene, så hvis det er noen som har M3 lykter liggende, så send en pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå