jarli Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Jeg vurderer å bytte bilen min i en e38 om en stund..E34 begynner å bli ganske billig nå for tiden, så jeg må vurdere om jeg bare skal beholde den.. Info om bilen.. Det er egentlig en 520i 88 mod..km stand ca 190 000..I 2000 ble bilen tatt helt fra hverandre og sandblåst og absolutt alle foringer i forstillingen ble byttet..Jeg overtok bilen julen 2003 da gjenstod det en del montering..Bilen hadde ikke "interiør" og det var noen elektriske problemer.. Arbeid utført av forrige eier: -Fullstendig nedplukking av bilen -Sanblåsing og lakkering -Skifting av foringer (alle i forstillingen) -Bytte av ledningsnett (ledningsnett fra 525i) -Innkjøp av m5 interiør 2+2 -Senkesett 60-40 med sportsdempere Jeg har dessverre ingen kvitteringer fra dette... Arbeid utført av meg: -Montering av interiør -Byttet frontrute + vindusviskermekanisme -M5 styling -Stereo-Annlegg (ca. 20 000) -Nye felger (rondell 58 10*18 og 8.5*18) -Skiftet begge hjullager bak +++ Jeg har kvitteringer for ca 100 000 KUN i deler Utstyr: -Stor kjørekomputer med check-kontroll -Sort tak(innvendig;) ) -m5 interiør med elektrisk justering og memory (2+2) -El soltak + alle vinduer -M tech 2 ratt og girkule i skinn med lys +++ Stereo: Stereo: Jvc mp3spiller -rockford 800a4 (på sub) -2x macrom frontsett(fremme og bak)dragstrer da 2002 forsterker -stinger kondensator -12"kicker L7 sub -innredet bagsjerom med plexi og neon Bilder av bilen: Gamle bilder uten m5 stylingen og hvite/røde baklykter : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Glemte jo det viktigste! Motoren: -89 mod 2.5 12 v -km stand 190 000 -Sebring effektannlegg fra katt og bakover -kn innsatsfilter -Chip fra Normantic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Det der er en strøken bimmer!! Utrolig fin! jeg hadde ikke solgt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 er som du sier blitt et billig marked for E34..men bilen ser Meget strøken ut da Likte den fargen der. er den godkjent med 2.5 motor`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå