Desloch Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Dette gjelder en E36. Slangen som er festet øverst på ekspansjonstanken lekker litt, så den må byttes. Låner et bilde av Gunnar: Det er den slangen som er til høyre på bildet. Klarer ikke finne delenummeret til den på GS Bildelers nettbutikk eller Online ETK. Har jeg dårlig syn? Fint hvis noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 hey eg har nettopp bestilt begge slangene:) kan fixe eit delenr imorgo til deg eg.. var eit firma som bestilte det til mg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Ok, takk. Skal bytte motoren på torsdag, så bør vel helst få inn bestillingen i dag. Så slipper det å fylles på kjølevæske og luftes en gang til. Noen kjappere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Org. 11531708499 11531708499 Radiatorslange Ny 178,91 Må skuffe deg med det at den er ikke på lager på GS.... Så det tar nok litt tid å skaffe den.... Sjekk med www.koed.dk eller schmiedemann både i Norge og Danmark... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 De har den sikkert på Havva Bil i Kristiansand, så får bare ring dit i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Det er godt mulig, litt rart at de ikke hadde den på GS også.... Lykke til med motorbytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Del B på bildet. *vri på hodet* Det er den altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Det er vel del A på det bildet du skal ha.... Min feil... Har rettet på det nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Formen på den avbildede slangen er ikke lik den som er på bilen min (se øverste bildet). Er de bare dårlige til å tegne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå