derrick Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Skal ta av rattet på en e36 m/airbag. Reknar med eg må koble fra +kabelen. Må eg så løsne dei små skruene på rattets bakside for å få av "puta" Så kommer en til den store mutteren som holder rattet på plass?? Er dette riktig framgangsmåte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Jepp, det høres riktig ut. Ta av minus polen på batteri, skru ut de skruene på baksiden av rattet(stort sett torx). koble i fra den orange pluggen til airbaggen. Også kommer du til den store skruen som holder rattet, bruk rattlåsen til å holde i mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 batteriet bør vel være koblet fra en 10 - 15 min. før man begynner å tukle med airbagen. tror ikke det er veldig deilig å få den i trynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 batteriet bør vel være koblet fra en 10 - 15 min. før man begynner å tukle med airbagen. tror ikke det er veldig deilig å få den i trynet hmm bare å trykke ned sigarett tenderen det, hvis du er redd for backupp strøm fra en eller anna plassen, jeg har personlig kobla fra en hel haug med sånne airbagger det går fint, helt sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 Ok skal prøve i morgen. Så får tiden vise om eg får meg en på trynet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Ok skal prøve i morgen. Så får tiden vise om eg får meg en på trynet:) hehe du for fortelle åssen det gikk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Det er veldig enkelt å ta av, men et forbanna pes å skru i selve airbagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Jo det gjekk fint. Slapp å ta av rattet likavel. Skulle bytte instr.panel, og det gjekk uten å fjerne bussrattet sjølv om eg ikkje har tilt/teleskopratt. Så ingen ballong i fleisen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå