Street Glow Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 jeg har problermer med og få registrert min e30 med bur bøtestoler og 4 pungts belter. noen fårslag. det er ikke artig og se på bmw´en min. (bilder komer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 og hvorfor ikke? noen spessiell grunn? kan vi få litt nermere informasjon er det sikkert noen hær som kan hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Er buret godkjent? Har du TÜV papierer f.eks. på de forskjellige tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 om du har, eller kan skaffe tuv papirer på alt så er det ikke noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 4-punkts belte får du ikkje godkjent åkkesom.. hvertfall ikkje uten gosnakk,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Street Glow Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 okey.. Jeg tror jeg kan få 4-punktn godkjent, men jeg har ikke TÜV papirer til buret:( Er det noen plass jeg kan få tak i dette da? eller en evt annen måte å få dette godkjent? takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Tyskland... TUV... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Det er typpisk Norge, forstår ikke at de gutta som skal godkjenne dette ikke skjønner at en bil med velte bur og 4 punkt sele er tryggere enn det bilen hadde vært orginal HVOR tett er mann ikke i huet da, det er en grunn til at rally sjofører overlever etter krash i over 100kmh. Norge skal være vanskelig liksom, sorry hvis dette inlegget var litt OT men måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Forstår godt at buret må være tuv godkjent, kan ikke godkjenne hva som helst fordi de kan jo være farlige om du ikke bruker hjelm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Forstår godt at buret må være tuv godkjent, kan ikke godkjenne hva som helst fordi de kan jo være farlige om du ikke bruker hjelm. leste om en Alfa Romeo som blei godkjent med bur, han hadde ikke TUV-papirer, men sålenge han hadde polstring alle steder som hodet kunne skalle borti så var det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 prøv å snu på kroppen for å sjekke alle dødsoner med 4-punktsseler da,, i et rally går all trafikk samme vei, på gata kommer det biler allesteds fra, da blir det pes å sitte fastspent i 4,punktssele å bøttestol.å samtidig ha kontroll med annen trafikk. sjønner godt den regelen der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Hva med 4 punkts rullebelte , finnes det? Pilotene har jo det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 http://www.bilsport.no/reglement_2005/g ... 05_123.pdf Se side 7 osv. Dett er kravet til bur i nbf. Er det ikke mulig å få papirer av en teknisk kontrolant fra NBF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Detta klarte jeg fint! aner ikke hvordan er det mulig å slette det ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Vist du monterer automatisk strammer på 4pkt beltene så skal d ikke være noe problem. men og få til d er jo litt sirkus i seg selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå