Gå til innhold

registrerings hjelp (bur, 4pkts+)

Anbefalte innlegg

Skrevet

okey.. Jeg tror jeg kan få 4-punktn godkjent, men jeg har ikke TÜV papirer til buret:( Er det noen plass jeg kan få tak i dette da? eller en evt annen måte å få dette godkjent?

takker for alle svar:)

Skrevet

Det er typpisk Norge, forstår ikke at de gutta som skal godkjenne dette ikke skjønner at en bil med velte bur og 4 punkt sele er tryggere enn det bilen hadde vært orginal

HVOR tett er mann ikke i huet da, det er en grunn til at rally sjofører overlever etter krash i over 100kmh.

Norge skal være vanskelig liksom,

sorry hvis dette inlegget var litt OT men måtte bare

Skrevet

Forstår godt at buret må være tuv godkjent, kan ikke godkjenne hva som helst fordi de kan jo være farlige om du ikke bruker hjelm.

Skrevet
Forstår godt at buret må være tuv godkjent, kan ikke godkjenne hva som helst fordi de kan jo være farlige om du ikke bruker hjelm.

leste om en Alfa Romeo som blei godkjent med bur, han hadde ikke TUV-papirer, men sålenge han hadde polstring alle steder som hodet kunne skalle borti så var det greit :wink:

Skrevet

prøv å snu på kroppen for å sjekke alle dødsoner med 4-punktsseler da,, i et rally går all trafikk samme vei, på gata kommer det biler allesteds fra, da blir det pes å sitte fastspent i 4,punktssele å bøttestol.å samtidig ha kontroll med annen trafikk. sjønner godt den regelen der ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...